جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
اگر تا به حال از محصولات IKEA خریداری کرده باشید می دانید که محصولات این شرکت همگی به صورت Flat pack هستند، به این معنی که نیاز به مونتاژ شدن و سرهم کردن دارند. این امر سبب می شود که هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا کند، هزینه های انبارداری کم شود و از همه مهمتر شما هزینه ای بابت مونتاژ کردن آنها نمی پردازید
کد خبر: ۱۰۱۳۲

تیتر20 - شرکت آیکیا، یک شرکت سوئدی در حوزه طراحی، تولید وفروش مبلمان آماده، تخت‌خواب، میز و سایر لوازم اصلی و فرعی منزل است که مزیت رقابتی ویژه ای دارد.
اگر تا به حال از محصولات IKEA خریداری کرده باشید می دانید که محصولات این شرکت همگی به صورت Flat pack  هستند، به این معنی که نیاز به مونتاژ شدن و سرهم کردن دارند. این امر سبب می شود که هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا کند، هزینه های انبارداری کم شود و از همه مهمتر شما هزینه ای بابت مونتاژ کردن آنها نمی پردازید و عملا با سرهم کردن این اجناس توسط خودتان، هزینه ای که شرکتهای دیگر از شما برای مونتاژ اخذ می کنند، در جیب خودتان باقی می ماند. همچنین حس وابستگی بهتری نسبت به وسایل پیدا می کنید.
مزیت دیگری که این نوع بسته بندی دارد این است که شما نیاز به ماشین باری برای حمل و نقل محصولات به درب منزلتان ندارید و می توانید با وسیله نقلیه خودتان محصولات خریداری شده را به منزلتان انتقال دهید. در نهایت همه اینها سبب می شود که شما هزینه های کمتری بپردازید و بتوانید محصول دلخواهتان را با قیمت نازل تری تهیه کنید.

بومی سازی ایکیا توسط برند دنیته:
اخیراً برند دنیته در ایران کار مشابهی را انجام داده است. نوآوری، کارایی بالا، طراحی مینیمال  و چابکی، ارزش های کلیدی این برند و محصولات ارائه شده توسط آن خواهد بود.
محصولات دنیته که با شعار ” دنیته ، مبلمان پیشرفته "خود را معرفی کرده اند با هدف سهولت خریداران همگی به صورت مونتاژ و بسته بندی شده (Do It Yourself= DIY) ارائه می شوند؛ هرچند که این گروه از محصولات همگی از پایه و در مراحل طراحی تا تولید، تست می شوند اما نصب توسط کارشناسان دنیته نیز جزو سرویس های این مجموعه است.
دنیته معتقد است که یک استارتاپ است و به همین دلیل با فرهنگ و نوع عملکرد این فضا آشناست. محصولات اداری دنیته مناسب ترین گزینه ها برای استارتاپ ها هستند . یکی از دلایل اصلی که سریعتر بودن جزو ارزش های دنیته است، سرعت استارتاپها و رو به رشد بودن آنهاست . خصلت سرعت در تهیه باعث می شود که استارتاپ ها در هر زمان بتوانند به سرعت محصولات مورد نیازشان را تامین کنند و قابل ارتقاء بودن نیز باعث می شود که در مسیر پیشرفت، هزینه ها کنترل شود. همچنین همه می دانیم که محیط کاری خوب، یکی از مسائل مهم در بالا بردن بهره وری است.
تفسیر پیشرفته از نظر دنیته یعنی قابل ارتقاء بودن یک محصول، کم جا بودن و تنوع در کارکرد یک محصول. دنیته سعی دارد تا یک سبک انتخاب باشد، انتخابی که سریع تر، سبک تر و آسان تر است و این خصلت ها به صورت دنباله داری در همه ویژگی های محصولات و ماهیت برند جاری باشد.

دنیته در ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری تهران ( Hofex 2016 )
اکنون دنیته با هدف معرفی بیشتر محصولات و آشنا نمودن بازار و خریدار ایرانی با چنین محصولاتی در ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری تهران – Hofex 2016 ، شرکت نموده است. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. برای آشنایی با محصولات دنیته می توانید به سالن 8-9 ، غرفه شماره 22 مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات
موضوعات روز