جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
برای اولین بار یک برند خودرویی حامی تئاترشد
از چهاردهم تا بیستم دی ماه گالری ایرانشهر، به مدت هفت شب شاهد اجرای نمایشی خواهد بود که تقریبا برای اولین بار در تاریخ تئاتر کشور، یک برند معتبر اتومبیل به نام مدیا موتورز«ام جی» از آ‌ن حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۷۱
تئاتر متفاوت «مکاشفه های شخصی

تیتر20 - شرکت خودرویی «مدیا موتورز» که نماینده رسمی اتومبیل سازی MG در ایران است، در حالی اسپانسری این رویداد هنری را برعهده گرفته است که در نهایت، عواید حاصل از این هفت شب اجرا به نفع خیریه ای مرتبط با بانوان سرطانی سرپرست خانوار خواهد بود. 
این تئاتر «مکاشفه‌های شخصی» نام دارد و توسط داود بنی اردلان کارگردانی می‌شود و در ضمن بازیگران سرشناسی در آن به اجرای نقش خواهند پرداخت. 
شرکت مدیا موتورز درحالی به عنوان یک حرکت اجتماعی مطلوب، اسپانسری تئاتری را در کشور ما برعهده گرفته است که این مساله همواره یکی از مشکلات تئاتر مهجور ایران بوده و معمولا برندهای صاحب‌نام علاقه ای به حمایت از این هنر اصیل و مردمی از خود نشان نمی‌دهند. 
مدیا موتورز با این اقدام، علاوه بر حمایت همزمان از تئاتر کشور و یک فعالیت خیرخواهانه، این نکته را مورد توجه قرار داده است که شرکت‌های صنعتی و برند‌های بزرگ تمام سرمایه و اعتبار و ماهیت وجودی خود را از مردم یک جامعه دارند و باید در راستای توجه به همان مردم، نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز آگاه باشند. حمایت از هنرهای مختلف از جمله تئاتر کشور که نیازمند چنین پشتیبانی‌هایی است، از جمله این مسئولیت‌هاست.
اجرای «مکاشفات شخصی» به عنوان پروژه‌ای با محوریت عشق در آثار سهروردی و «سیبک نیشابوری» با هنرمندان نمایشی، موسیقی و تجسمی عرضه خواهد شد؛ به این صورت که هفت شب، هفت بازیگر، نقاش و نوازنده زن دریافت خود را از متنی ادبی روایت می‌کنند و آن را در قالب یک نقاشی و قطعه موسیقیایی ارائه می‌دهند.
لادن مستوفی، تینا پاکروان، نگار عابدی، افسانه بایگان، بهاره رهنما، ژاله صامتی و فریبا خادمی از جمله بازیگرانی هستند که به ترتیب در هفت شب این نمایش حضور خواهند داشت و در عین حال هفت نقاش از جمله شهرناز زهتاب ، هما بذرافشان،آهو حامدی، ماتیساکازرونی، سپیده سحر،مهشید رحیم تبریزی،فرشته ستایش و هفت نوازنده نیز در کنار هر یک از این هنرمندان در شب‌های مختلف به اجرا خواهند پرداخت.
علاقه مندان برای تماشای تئاتر «مکاشفات شخصی» می توانند بلیت خود را از سایت www.tiwall.com  تهیه نمایند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز