جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۹
حسین هدایتی با خواندن 4 کلمه حرف های مدیر روابط عمومی پرسپولیس ، داغ کرد و جزئیاتی گفته که کل پرونده ابتدای فصل پرسپولیس را هوا می‌کند!
کد خبر: ۱۰۲۴۶

تیتر20 - محمود گودرزی در ابتدای فصل لیگ برتر ، استقلال را وارد بحران سختی کرد. او کل مدیریت تیم را به دلیل ریخت و پاش مالی برکنار کرد. بهرام افشارزاده ، مدیر وقت تیم با سابقه 50 سال حضور مدیریتی ، برای اینکه 22 میلیارد تومان تعهد مالی ایجاد کرده بود ، کنار گذاشته شد و گودرزی به شدت به او تاخت که شلختگی مالی در حساب هایش بوده است. او در سوی دیگر این دعوا ، از طاهری و پرسپولیس به عنوان یک الگوی مناسب اسم برد که تنها 15 میلیارد تومان هزینه کرده است.

جمله ای که او به هفته نامه کیهان ورزشی گفته بود و اصلا این مصاحبه آتشین که در آن خیلی از ارکان ورزش را زیر سئوال برده بود را در فرجام جدایی اش از کابینه ، بی اثر نمی دانند. ولی همان زمان که او درباره هزینه 15 میلیاردی پرسپولیس گفت ، لیست ارسالی این باشگاه به سازمان لیگ که منتشر شده بود هم رقم 18 میلیارد تومان را نشان می داد.

استقلالی ها که از سوی وزیر متهم شده بودند اما در ارقام اعلامی پرسپولیس تشکیک می کردند. آنها اعتقاد داشتند رقم های 900 میلیونی امیری، 750میلیونی جلال حسینی و یک میلیارد تومانی بیرانوند را واقعی نمی دانستند و اتفاقا می گفتند خودشان به این بازیکنان پیشنهادهای بیشتری دادند.این گروه اعتقاد داشتند ، بازیکنان یادشده رقم نقدی مجزایی را از هدایتی گرفته اند اما باشگاه پرسپولیس آنها را تکذیب کرد. گودرزی حتی در جلسه هیات رئیسه استقلال وقتی این بحث مطرح شد ، قول داد اگر ثابت شود ارقام پرسپولیسی ها واقعیت نداشته ، با طاهری و تیمش برخورد کند.

حسین هدایتی اما در واکنش به حرف های مدیر روابط عمومی پرسپولیس ، اساس گفته های قرمزها را زیر سئوال برده است. پندار خمارلو به تماشاگران امروز  گفته بود «هدايتي نقشي در نقل و انتقالات باشگاه ندارد».

مرد متمول با این حرف حسابی از کوره در رفت.  مرد متمول كه هميشه خودش را عاشق پرسپوليس معرفی کرده، پيامي را در اينستاگرامش گذاشته كه اگر حقيقت داشته باشد، مثل بمبي مي‌ماند  در اين باشگاه.

جالب اينجاست كه هدايتي معتقد است در راه جذب بازيكن و كمك به باشگاه پرسپوليس به او تهمت زده شده و از همه مهم‌تر اينكه حق او در اين راه خورده شده اند. اما نكته‌اي كه از دل حرف‌هاي هدايتي بيرون مي‌‌آيد و كم‌تر كسي روي آن زوم كرده ، افشاي ارقام و پرداختي‌هايي است كه به يكسري از بازيكنان براي حضور در پرسپوليس داده شده است. ارقامي كه اگر واقعي باشند، بايد مديران پرسپوليس درباره‌‌اش توضيحات لازم را بدهند.

هدايتي دست به افشاگري بزرگي زد و با انتشار متني در صفحه شخصي‌‌اش، از ميلياردهایي حرف زد كه كاملاً مغاير با ارقام جابه‌جا شده در فصل نقل و انتقالات براي پرسپوليسي‌ها  هزینه شده است.  هدايتي ادعا كرده كه براي او، امیری ، سيد جلال و انصاري رقمي میلیاردی پرداخت کرده است! 

این رقم پرداختي جدا از يك و نيم ميليارد پول نقدي است كه او براي آمدن طارمي و رضاييان به پرسپوليس، هزينه كرده است. هرچند كه همان زمان پرسپوليسي‌ها ادعا كردند كسي نقشي در بازگشت اين دو بازيكن به پرسپوليس نداشته و آنها خودشان به ايران برگشتند، اما انتشار متن هدايتي خلاف اين ادعا را ثابت مي‌كند. هدایتی در ازای این پول ها ، اسم تیمش را روی پیراهن باشگاه زده و پرداخت میلیاردی اش یعنی پرداخت وجه نقد به بازیکنان. وقتی میلیاردی به این چند بازیکنان داده شده ، یعنی یا این بازیکنان بیشتر از قراردادهای شان گرفته اند.

رقم‌هايي كه حسين هدايتي ادعاي پرداخت كردن آنها به پرسپوليس را دارد، در صورتي كه تأييد شود همه چيز را به هم خواهد ريخت و هزينه باشگاه پرسپوليس را به رقمي در حدود 22 ميليارد تومان مي‌رساند. نزديك همان رقمي كه استقلالي‌ها خرج كردند و به دليل شلختگي‌هاي مالي از گردونه حذف شدند!

حالا باید دید حسین هدایتی پای حرف هایش می ماند و اسناد رو می کند یا باشگاه پرسپولیس خیلی شفاف به این ادعاها پاسخ می دهد؟ اسنادی که اگر واقعیت داشته باشد ، تمام استدلال های گودرزی زیر سئوال می رود. شاید این مسئولیت با وزارت ورزش جدید است که به ادعای طرح شده از سوی هدایتی رسیدگی کند و خیلی شفاف درباره این اسناد به مردم اطلاع رسانی شود./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز