پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۵
خودروهای ما محصولاتی احساسی هستند که تجربه امتحان کردن آنها ارزنده است. این محصول در زمانی که خودرو شما در دسترس نیست به شکلی بصری و سه بعدی همه چیز را در خصوص خودرو برایتان به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲
تیتر20 - فرض کنید خودروتان را ترک کرده و از آن دور شده اید، اما فراموش کرده اید چراغ های خارجی یا داخلی را برای حالت خاموش تنظیم کنید. از طرفی حال بازگشت به خودرو را ندارید. در این موقعیت چه می‌کنید؟ بی ام و جواب خوبی برای شما دارد.

مشتریان آینده‌نگر بی‌ام‌و i3 و i8 اینک می‌توانند از یک برنامه پایلوت پیشرفته با قابلیت نمایش واقعی و سه بعدی با توانایی اجرا با گوشی‌های پیشرفته گوگل بهره‌مند شوند.
این برنامه در ابتدا روی پرفروش‌ترین نسل بی‌ام‌و‌ های i اجرایی خواهد شد و به واسطه آن کاربر می‌تواند به تماشای تصاویر سه بعدی پرداخته و تعامل خوبی را از راه دور با خودرو در زمان واقعی برقرار کند. علاوه براین، مشتریان می‌توانند با موبایل‌هایشان یک قدم مجازی به درون خودرو گذاشته و به جست‌وجوی فضای داخلی یا محفظه بار بپردازند. آنها همچنین می‌توانند از طریق تلفن همراهشان از فاصله دور درهای اتومبیل و صندوق عقب را باز کنند.

این برنامه بصری سری I بی‌ام‌و به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان نور داخلی و خارجی خودرو را تغییر داده و تمامی گزینه‌های موجود در صفحات لمسی را از این طریق تنظیم کنند. 

زمانی که بی‌ام‌و برنامه پایلوت خود را کامل کند آن را در گوگل‌پلی ارائه خواهد کرد تا گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید از آن استفاده کنند.

آندریا کسترونوو مشاور ارشد استراتژی فروش محصولات جانبی شرکت در خصوص این برنامه جدید محصولات سری I گفت: خودروهای ما محصولاتی احساسی هستند که تجربه امتحان کردن آنها ارزنده است. این محصول در زمانی که خودرو شما در دسترس نیست به شکلی بصری و سه بعدی همه چیز را در خصوص خودرو برایتان به تصویر می‌کشد./صبحانه
ارسال نظرات
موضوعات روز