پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳
مسئولیت «شیرین عسل بودن»‌ برای تامین خوراک سالم مردم
این روزها در زندگی پر شتاب ماشینی، خوراک های ساده و سالمی مانند کیک، بیسکویت و ویفر چنان نقشی پیدا کرده اند که گویی بدون این محصولات سازوکار زندگی خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار اجتماعی چیزی کم دارد
کد خبر: ۱۰۲۶۵
شیرین عسل

تیتر20 - تازه‌ترین موفقیت برند شیرین عسل چندی پیش با اعطای مدال افتخار و نشان درجه یک صادرات، به وسیله حسن روحانی رییس جمهور، به یونس ژائله، بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت نمود پیدا کرد. این مهم، علاوه بر این که نشان دهنده اهمیت شکوفایی برند های ایرانی از دید دولت و مجموعه کشور است، وجوه دیگر ارزش شیرین عسل و سایر برند های حوزه مواد غذایی را یادآور می شود. 

شیرین عسل ومسئولین اجتماعی
مسئولیت اجتماعی و مدنی «شیرین عسل»، در قالب بالا بردن کیفیت و حفظ قیمت پایین محصولات، از این نظر حائز اهمیت است که به نظر می رسد مصرف کیک و بیسکوییت در سبد مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانوار روز به روز جایگاه بیشتری پیدا می کند و گستردگی حوزه عملکرد این برند، از این نظر بسیار حائز اهمیت است. 
این روزها در زندگی پر شتاب ماشینی، خوراک های ساده و سالمی مانند کیک، بیسکویت و ویفر چنان نقشی پیدا کرده اند که گویی بدون این محصولات سازوکار زندگی خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار اجتماعی چیزی کم دارد.

شیرین عسل

شیرین عسل ومحصولاتی که وعده اصلی غذایی شدند

این روزها محصولات فوق در کنار برخی از تنقلات به طور گسترده وارد وعده های اصلی غذایی مردم بخصوص اقشار کم درآمد شده و تقریبا میز کار کارمندان و کیف مدرسه محصلین و قفسه کابینت خانه ها را نمی توان بدون این فراورده های ساده خوراکی تصور کرد. 
به این سبب، به خاطرتغییر گسترده فرهنگ تغذیه و عادت عمومی جامعه شتابان امروز، امپراتوری های تولید محصولات خوراکی، وظیفه دشواری در خصوص تضمین و حتی تکمیل سلامت اقشار مختلف مردم دارند. 
سلامت غذایی، قیمت مناسب و غنی سازی مواد غذایی سبکی مانند ویفرها و بیسکوئیت ها با انواع ویتامین ها می تواند در حفظ و ارتقای سلامت مردم تعیین کننده باشد. 
شیرین عسل که اکنون چهارمین دهه فعالیت پرثمر خود را طی می کند، از جمله برند هایی است که از جنبه های مختلف، چنین مسئولیت هایی را به خوبی درک کرده و برای حفاظت از سلامت مردم، استراتژی مناسبی دارد که با پی گیری تحولات مثبت این برند به خوبی هویداست. 
به طور کلی در ذات فعالیت شرکت هایی که تولید فراورده های غذایی جامعه و تامین بخشی از اکوسیستم تغذیه توده ها را برعهده دارند، نوعی از مسئولیت اجتماعی نهادینه است که مدیران این شرکت ها بایستی همانند آقای یونس ژائله بنیانگذار شیرین عسل بدان واقف باشند. 
درک این مساله می تواند برای ماندن در کورس رقابت و تحصیل رضایت مشتریان و وفادارسازی آن ها نیز بسیار اثرگذار باشد. 
تولید خوراک های ساده و میان وعده های سالم و استاندارد که خانواده ها با خیال راحت از آن استفاده کنند، در وهله اول بهداشت و سلامت عمومی جامعه را تضمین کرده و در نهایت اعتماد سازی نسبت به صنعت غذای کشور و تعامل بین بخش بهداشت و بخش صنعت را به منصه ظهور می رساند. 

شیرین عسل

شیرین عسل و موفقیت صادراتی
برند شیرین عسل در واقع چندین دهه است که در زمینه های فوق، استانداردی را ارائه کرده  است که سایر برند ها و شرکت های تولیدی کشور ملزم به رعایت آن هستند.
بدیهی است که برندسازی و اعتماد آفرینی و مشتری مداری از درون جامعه خودی شکل می گیرد و بعد از طی این مرحله، آوازه اشتهار یک برند، مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته به سمت جهانی شدن حرکت می نماید.
صادرات موثر شرکت شیرین عسل به 67 کشور دنیا بدون تردید چنین پروسه ای را طی کرده است. چرا که اعتماد سازی بین این همه کشور با ذائقه ها و نگرش های مختلف، موفقیتی نیست که بتوان بدون کسب رضایت و اعتماد مردم کشور مبدا به دست آورد.

شیرین عسل

ارسال نظرات
موضوعات روز