پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۸
به تازگی خودکار بیک یک نمونه از محصولات نوستالژی خود را با ظاهری جدید به بازار گسیل کرده که با چهار رنگ اصلی و طراحی ویژه مدیریتی، با توجه به مزیت های رقابتی خود، پتانسیل بالایی برای همه‌گیر شدن دارد.
کد خبر: ۱۰۲۷۷
خودکار بیک

تیتر20 - هنوز از خاطره آن سال‌ها که خودکار بیک و مداد سوسمارنشان، یکه تازه بازار لوازم التحریر ایران بودند، چیزهای زیادی برجاست. برند هایی که یکی پس از دیگری توسط خانواده رفوگران به ایران وارد و خط تولیدشان راه اندازی شد و چرخه بومی سازی این محصولات آن قدر خوب پیش رفت که سال‌ها بعد، دیگر کسی این محصولات را به عنوان یک کالای خارجی نمی شناخت، اگرچه کیفیت شان درست مشابه نمونه های خارجی بود. 
اخیرا خودکار بیک یک نمونه از محصولات نوستالژی خود را با ظاهری جدید به بازار گسیل کرده که با چهار رنگ اصلی و طراحی ویژه مدیریتی، با توجه به مزیت های رقابتی خود، پتانسیل بالایی برای همه‌گیر شدن دارد. 
خودکار چهار رنگ «پرو» که رنگ های آبی، سبز، قرمز و مشکی را در یک محصول ارائه می کند، از نظر طراحی کاملا کارآمد و مدیریتی است. حتی برای افرادی که در مکان هایی مثل سمینارها، ادارات، شرکت ها و موقعیت های شلوغ کاری، مدام خودکارشان را در جایی، جا می گذارند، سوراخی در قسمت فوقاتی برای گردن‌آویز کردن تعبیه شده است. 
خودکار چهار رنگ «پرو» که دارای نوک متوسط بوده علاوه بر کیفیت همیشگی برند بیک که در ذات این نام تجاری نهفته است، کاملا کاربردی و کاربر پسند طراحی شده و یکی دیگر از مزیت های رقابتی این محصول است.
به نظر می رسد محصولات جدیدی که هر ازگاهی از سوی بیک به بازار ایران ارسال می شود، در کنار کمپین هایی که این برند در ایران طراحی و اجرا می نماید، تلاشی است که مدیران ایرانی و فرانسوی این شرکت برای احیای مجدد عظمت دیرین بیک در ایران بدان اقدام می کنند.
می توان گفت حتی در زمینه تجاری‌سازی برند و محتوا‌سازی برای حمایت از وجهه عمومی این نشان تجاری نیز در دوره های گذشته، این شرکت یکی از موفق ترین عملکرد ها را در داخل کشور، داشته است. تا جایی که هنوز هم شعار ساده، تاثیرگذار و فراگیر «فقط بیک مثل بیک می نویسد» یکی از تاریخی ترین شعارهایی است که در حوزه کپی رایتینگ (copywriting) محقق شده است.
تمام این ظرفیت ها در کنار محصولات جدیدی که به بازار ارائه می شود، نشان از اهتمام این برند برای بازگشت گسترده تر به بازار ایران با اتکا به ظرفیت های تاریخی و تکنولوژیک خود دارد. این مهم برای تولید کننده Bic Cristal که پرفروش ترین خودکار دنیاست شاید دور از دسترس نباشد. 
بازار ایران در حالی برای برند بیک انعطاف قابل توجهی از خود نشان می دهد که در این جامعه کمتر دانش آموز، دانشجو یا کارمندی را می توان سراغ گرفت که حداقل یک بار خودکار بیک را به دست نگرفته و یا با آن ننوشته باشد. هرچند تنوع محصولات در بازار لوازم تحریر ایران در سالهای اخیر، این برند را کمی عقب رانده، اما بیک می تواند هنوز هم همان بیک باشد. محصولی که از سال 1342 به صورت رسمی در ایران و تحت لیسانس کارخانه اصلی تولید می شود و چندین دهه است که عطرش نیز زبانزد خاص و عام است. به نظر می رسد بیک قصد دارد قلمرو قلم هایش را باردیگر در ایران گسترش دهد.

ارسال نظرات
موضوعات روز