شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
هافبک استقلال تصمیم دارد از این تیم جدا شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۸
تیتر20 - بختیار رحمانی هافبک نفوذی استقلال که درنیم فصل اول عملکرد بدی داشت، ساز جدایی را کوک کرده است. گویا دلیل تلاش برای جدایی او، پیشنهادهایی است که به دستش رسیده است. سرمربی تراکتورسازی در پی آن است که بختیار رحمانی را جذب کند و به او پیشنهاد داده است. از سویی باشگاه سپاهان هم خواهان جذب این بازیکن است و به او پیشنهاد داده است. مدیر برنامه های بختیار با این دو باشگاه مذاکره کرده است. باشگاه فولاد هم سفت و سخت بختیار را می خواهد و با این پیشنهادها، رحمانی تصمیم گرفته از جمع استقلالی ها جدا شود.
باشگاه استقلال هم که هزینه زیادی برای این بازیکن کرد و از او بازی نگرفت، در تلاش است تا حداقل پول رضایتنامه از رحمانی بگیرد. بختیار اما با این موضوع مخالفت کرده است و می گوید پول رضایتنامه نمی دهد. او در این باره گفته: «مگر استقلال پول رضایتنامه برای من داد که حالا پول رضایتنامه می خواهد؟! من پولی نمی دهم...»
منصوریان در تلاش بود تا ایمان مبعلی را بگیرد و بختیار را آزاد کند ولی وقتی نفت تهران رضایتنامه این بازیکن را نداد، سرمربی استقلال موقتا این بازیکن را حفظ کرد. هنوز کسی نمی داند منصوریان ته دلش راضی است بختیار برود یا نه ولی مشکل اینجاست که بختیار خواسته های او را برآورده نکرده است.
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز