جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۸
سریع پولدار شدن و دست یافتن به ثروت زیاد رویای بیشتر آدم‌های کره‌ی زمین است.
کد خبر: ۱۰۵۱۵
با این ۵ راه عالی و بی نظیر سریع پولدار شوید

تیتر20 - اما اینکه چطور پولدار شویم و چقدر زمان و انرژی برای این موضوع صرف کنیم موضوع مهمی است که تا به آن نپردازیم نمی‌توانیم مسیر ثروت‌اندوزی را طی کنیم. در این مقاله ۵ نکته‌ی بسیار آموزنده از هارو اکر، میلیونر خودساخته را می‌خوانیم که می‌تواند در مسیر ثروت و مدیریت پول به شما کمک ‌کند. در ادامه ۱۰ را عالی برای سریع پولدار شدن آمده است.
 
۱- عضو یک باشگاه گران‌قیمت و درجه یک شوید.
این باشگاه می‌تواند باشگاه تنیس، گلف، سلامت یا کسب‌و‌کار باشد. هدف از عضویت در این باشگاه دم‌خور شدن با پولدارها و قرار گرفتن در یک محیط پر از ثروت است. البته خیلی‌ها شاید بگویند از عهده هزینه‌های این‌طور باشگاه‌ها برنمی‌آیند. اگر در این دسته هستید دستکم برای صرف قهوه یا چای به باکلاس‌ترین هتل شهرتان بروید. در این فضا حس راحتی به خودتان بدهید و درحالی‌که به روابط افراد با هم نگاه می‌کنید به خود بگویید که چیزی از آنها کم ندارید. کشف مردمانی که از شما موفق‌تر هستند ظرفیت داشتن فکر باز را به شما داده و مسیر ثروت را برایتان هموار می‌کند.
 
«پولدارها انتخاب می‌کنند که پولدار شوند. این کار نیاز به تمرکز، تشویق، دانش و تلاش بسیار دارد. ‌‌»‌ ‌اکر این را می‌گوید و تأکید می‌کند که در صورت وجود این پارامترها پولدار شدن قطعاً در دسترس است. یکی از عمده‌ترین مشکلات آدم‌های عادی برای پولدار شدن این است که آنها نمی‌دانند دقیقا چه می‌خواهند. این درحالی‌است که ضرورت داشتن هدف برای پولدارها مثل روز روشن است.
 
۲- بخوانید، به پادکست‌ها گوش کنید و روی کلاس‌ها و سمینارها سرمایه‌گذاری کنید.
در خودآموزی و کسب اطلاعات خاص درباره صنعت مدنظرتان، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی یا روانشناسی پول، کوشا و ثابت‌قدم باشید. پولدارها همواره به دنبال یادگیری و رشد هستند و پولدارترین‌ها چگونه موفق‌بودن را از آنهایی که از خودشان پولدارتر و موفق‌تر بودند، آموخته‌اند. آنها به آموختن ادامه دادند حتی وقتی به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتند.
 
‌ ‌«‌موفقیت مهارتی اکتسابی است‌‌»‌ ‌این جمله‌ای است که «اکر» بر آن تأکید زیادی دارد و ادامه می‌دهد ‌«‌اگر می‌خواهید یک گلف‌باز درجه یک باشید، می‌توانید راه و رسمش را بیاموزید. اگر می‌خواهید نوازنده چیره‌دست پیانو شوید، باز هم می‌توانید آن را بیاموزید. ‌‌»‌ ‌و این داستان برای هر کاری صادق است.
 
۳- به جای گفتن ‌«‌این یا آن‌‌»‌ ‌بگویید ‌«‌هردو‌».
«اکر» می‌گوید ‌«‌فکر کردن و خلق روش‌هایی برای داشتن ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌را تمرین کنید‌‌»‌ ‌به اعتقاد اکر، هر زمان فرصت جایگزینی برایتان پیش آمد باید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید هر دو فرصت را در کنار هم داشته باشید. پولدارها هرگز نمی‌گویند ‌«‌این یا آن‌‌»‌ ‌بلکه می‌گویند ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌چون می‌دانند که می‌شود به ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌رسید.
داشتن طرز تفکر ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌هیچ‌زمانی مهم‌تر از زمان حرف زدن از پول نیست. طبقه فرودست و متوسط جامعه اصولاً اعتقاد دارند که بین پول و باقی جنبه‌های زندگی باید یکی انتخاب کرد. درنتیجه همواره به این نتیجه می‌رسند که خیلی چیزها مهم‌تر از پول در زندگی وجود دارد.
 
۴- از چیزی که با تلاش به‌دست آورده‌اید و به کسانی که آن را دارند تقدیر کنید.
فلسفه هونا را تمرین کنید: ‌«‌برای آنچه می‌خواهید دعای خیر کنید‌.» برای اینکه بیشتر به رویای پولدارشدن نزدیک شوید، به خانه‌های زیبا نگاه کنید، خودروهای لوکس را زیاد ببینید و درباره کسب‌و‌کارهای موفق فراوان بخوانید. برای هر چیزی که می‌بینید و دوستش دارید، دعا کنید. حتی برای صاحبانش هم دعا کنید تا روزی به‌دست خودتان هم برسد.
 
پولدارها سایر ثروتمندان و آدم‌های موفق را تحسین می‌کنند. آنها همچنین از پذیرش اینکه پول گره خیلی از مشکلات را باز می‌کند، نمی‌ترسند. آنها به جای حسودی کردن به پولدارها و موفق‌ها آنها را تحسین کرده و زمینه رسیدن خودشان به آن جایگاه را فراهم می‌کنند.
 
۵- به خودتان بگویید که پول دوست شماست.
برای سریع پولدار شدن لازم پول را دوست داشته باشید. هر روز به خود یادآوری کنید که پول، پدیده‌ای مثبت است. هرچند وقت یکبار خودتان را به انجام کاری که حالتان را خوب می‌کند مهمان کنید. مثلاً می‌توانید به ماساژ بروید، ناخن‌هایتان را سروسامان دهید یا غذا را در یک رستوران مجلل بخورید. پولدارها ذهن‌شان را با پول آشتی داده‌اند و به پول به چشم یک دوست نگاه می‌کنند. ‌«‌اگر می‌خواهید پول را جذب خود کنید، از اینکه پول را ‌«‌دشمن‌‌»‌ ‌خطاب کنید بپرهیزید و آن را به‌عنوان یکی از همراهان بی‌نظیرتان بپذیرید‌».
 
این را سیبولد، نویسنده کتاب ‌«‌پولدارها چگونه فکر می‌کنند‌‌»‌ ‌می‌گوید. ‌«‌پول مانند دوستی است که قدرت پایان دادن به بی‌خوابی‌های شبانه ناشی از نگرانی و دردها را دارد و می‌تواند حتی زندگی‌تان را نجات دهد.پول برای پولدارها یک دوست خاص است چون به آنها کمک می‌کند در راهی قدم بگذارند که دیگران حتی به آن فکر هم نمی‌کنند. این احساس خوشایند و مثبت به آنها کمک می‌کند که هر روز روابط قوی‌تری بسازند./بازده
ارسال نظرات
موضوعات روز