جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
در دهه فجر به مناسبت جشن ۲۲ سالگی فروشگاه رفاه، افتتاح ۲۲ فروشگاه نسل جدید در دستور کار این فروشگاه است.
کد خبر: ۱۰۵۲۵
ورود فروشگاه های رفاه به حوزه بیمه، لیزینگ و خدمات گردشگری

تیتر 20 - فرشید گلزاده، مدیرعامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه گفت: برای حمایت از کسبه پلاسکوی مجموعه ساختمانی جمهوری فروشگاههای رفاه ۱۰۰ واحد خود را در اختیار مالباختگان قرار می‌دهند تا بتوانند در مدت باقیمانده از شب عید به کسب و کار بپردازند.
وی افزود: در حال حاضر طرحی برای ارائه به اصناف آماده کرده‌ایم تا امکان استقرار سریع فعالین این بخش فراهم آید.
وی در ادامه گفت: در دهه فجر به مناسبت جشن ۲۲ سالگی این فروشگاه، افتتاح ۲۲ فروشگاه نسل جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با بیان این‌که ۳۵۰ میلیارد ریال برای توسعه فروشگاه‌های جدید هزینه شده است، اظهار کرد: ۱۴۳ میلیارد ریال هزینه مربوط به سال‌های گذشته را پرداخت کرده‌ایم و ۱۱۵ میلیارد ریال وصول مطالبات داشته‌ایم. علاوه بر این ۷۰۰ میلیارد ریال نیز به مردم تخفیف داده‌ایم در حالی که قدرت خرید مردم پایین آمده و در شرایط رکود بسیار بالا قرار داریم.
گلزاده ادامه داد: خوشبختانه مردم با فروشگاه‌های رفاه آشتی کردند و ما توانستیم ۲۵۰ درصد افزایش تخفیف داشته باشیم. بنابراین با توجه به رقابت شدید موجود در بازار کاهش قدرت خرید مردم و شرایط رکودی ۲۰۰ میلیارد ریال سود خالص واقعی به شرکت تزریق کردیم و این در حالی است که در سال جاری سبد حمایتی از دولت نداشتیم.
وی همچنین اعلام کرد که از ۲۲ بهمن‌ماه تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۰۰ قلم کالا تا ۵۰ درصد مشمول تخفیف خواهند شد و جشنواره فروش ویژه بهار را نیز پس از آن خواهیم داشت. همچنین چند طرح ملی داریم که با عنوان تولید ملی و فروش ملی مدنظر قرار می‌گیرند.
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه اعلام آمادگی کرد که این فروشگاه تمایل دارد فروشگاه‌های بزرگ و کوچکی که به صورت فردی اداره می‌شوند به شبکه رفاه وصل کنند تا از جهت آموزش، رعایت استانداردها، IT و برند پشتیبانی لازم از آنها به عمل آید که این مساله موجب خواهد شد ۱۵ تا ۲۰ درصد هزینه‌های فروشگاه‌های ذیربط کاهش پیدا کند.
گلزاده همچنین از تولید محصولات جدید با برند رفاه خبر داد و گفت: تا پایان سال ۶۰ کالا با نشان رفاه در بازار توزیع خواهد شد و علاوه بر این رفاه وارد فروش خدمات مالی از جمله بیمه، لیزینگ و خدمات گردشگری می‌شود.
به گفته وی، در ایران حدود هفت درصد از مایحتاج زندگی مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین می‌شود در حالی که این رقم در دنیا بسیار بالاتر از این میزان بوده و حدود ۸۰ درصد است./ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز