جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
قدم زدن در مسیرهای زیبا و جذاب می تواند شگفت انگیز وجادویی باشد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱
رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

تیتر 20 - به طور حتم پیاده روی در یک خیابان ممتد و کسل کننده با مسیری که پوشیده است از درختان و شکوفه های رنگارنگ متفاوت خواهد بود. در اینجا به زیباترین مسیرها و خیابان هایی که می توان فارغ از تمام نگرانی ها در آنها قدم زد و محو جذابیت های بصری آنها شد اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


1) Dark Hedges ایرلند شمالی

رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

این مسیر پوشیده از درخت در قرن 18 میلادی توسط یک خانواده ی ایرلندی تبار ساخته شد. آنها قصد داشتند فاصله ای که مهمانان برای رسیدن به منزلشان طی می کنند را به گونه ای طراحی کنند که شگفت انگیز و خارق العاده به نظر برسد و این افراد را قبل از ورود به منزل با تجربه ای خاص و رویایی روبه رو کنند. این مسیر جادویی در حال حاضر یکی از جاذبه های توریستی در شمال ایرلند به حساب می آید و روزانه مقصد گردشگران تور مسافرتی از سراسر جهان است.


2) خیابان Bonn آلمان

رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

این خیابان پوشیده از درخت در فصل بهار خارق العاده دیدنی است. درخت های دو سمت خیابان با شکوفه های صورتی رنگ خود چتری از گل و شکوفه را بر فراز مسیر باز می کنند. این مسیر تا سه هفته به عنوان یکی از خارق العاده ترین مسیرهای پیاده روی در آلمان به شمار می آید و پذیرای حجم عظیمی از گردشگران و محلی های مشتاق است.


3) تونل گل Wisteria در ژاپن

رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

این پارک گل به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین پارک های حفاظت شده در جهان، محل پرورش بیش از 150 گونه از گل های Wisteria است. در این بین تونل ویستریا که پوشیده از انواع شکوفه های خوش رنگ است توانسته با زیبایی های خود گردشگران مشتاق را به سمت خود جذب کرده و یکی از نقاط تجمع تورهای مسافرتی در ژاپن محسوب شود. از جهت دیگر تورهای یک روزه ای جهت بازدید از این پارک خارق العاده تدارک دیده شده است که به گردشگران این امکان را خواهند داد که از نقاط متنوع و زیبای پارک بازدید نمایند.


4) Oak Alley لوئیزیانا

رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

این مسیر جادویی که از دو طرف با درخت ها و شاخه و برگشان پوشیده شده شبیه به تونلی رویایی به نظر می رسد و از زیباترین و طولانی ترین تونل های طبیعی به شمار می آید . کنتراست رنگ و همچنین سایه روشنی که در این مسیر به چشم می خورد شگفت انگیز و جذاب است.


5) Tunnel of Love اکراین

رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

این تونل رویایی که به تونل عشق معروف است در منطقه ی Klevan اکراین واقع شده و در مسیر راه آهنی که به سمت یک کارخانه ی محلی کشیده شده است قرار دارد. درخت ها و بوته های پیچکی که در این محل روئیده اند تونلی سبز و رویایی را به وجود آورده اند. محلی ها اعتقاد دارند که تونل عشق آرزوی عاشق های واقعی را بر آورده می کند. به همین دلیل این تونل فوق العاده هر روزه در فصل های بهار و تابستان پذیرای گردشگران تورهای مسافرتی و حتی اشخاص محلی است که با بازدید از زیبایی های آن به وجد می آیند.


6) تونل Sakura ژاپن

رویایی ترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

این تونل طبیعی که مملوء از شکوفه های صورتی رنگ گیلاس است از منحصر به فرد ترین جاذبه های طبیعی ژاپن محسوب می شود. قدم زدن در این تونل به قدری فوق العاده است که احساس می کنید به یک سرزمین جادویی سفر کرده اید. بنابراین اگر ژاپن را به عنوان مقصد تور نوروزی خود انتخاب کرده اید بازدید از این تونل را در فصل بهار از دست ندهید./همگردی
ارسال نظرات
موضوعات روز