جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
تا اواخر سال 96 یا ابتدای سال 97، هولدینگ ناصح، تولید خودرو را شروع خواهد کرد، زیرساخت های این خودروسازی فراهم شده و زمین کارخانه نیز خریداری شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۹
یک هلدینگ در ایران اتومبیل ساز می شود

تیتر 20 - عبدالرضا فهیمی مدیرعامل ایرتویا (نماینده رسمی تویوتا در ایران)  در یک نشست خبری با اشاره به دستورالعمل واردات خودرو که در کمیته اقتصادی دولت در حال بررسی است، اظهار کرد: در این دستورالعمل، واردات خودرو علاوه بر اینکه فقط توسط شرکت هایی که دارای مجوز نمایندگی از شرکت مادر هستند با دو شرط واردات به شرط تولید برای شرکت هایی که دارای سایت تولیدی هستند و یا صادرات قطعات تولیدی در داخل کشور به میزان ٢.٥ برابر ارزش کالایی که قصد واردات آن را دارد ممکن است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این سوال مطرح است که بخشی از وظایف صاحب برند به دوش سایر شرکت ها بیفتد؟ گفت: در صورت تصویب این دستورالعمل ها قیمت تمام شده خودرو افزایش پیدا می کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در نمایشگاه خودرو تهران با عرضه سه محصول جدید شرکت می کنیم، خاطرنشان کرد: امروزه برندهای مختلف در صنعت خودرو به دو دسته تقسیم می شوند یا دارای استراتژی های مشترک بسیاری هستند و بازیگر اصلی آمریکایی است، دسته دیگر برندهایی هستند که شریک آمریکایی ندارند اما مانند تویوتا و ب ام و آمریکا بازار بزرگ آنهاست.
در ادامه این نشست کورش مرشد سلوک، عضو هیات مدیره ایرتویا با اشاره به اینکه در سال 93 با دستورالعملی که وزارت صنعت اعلام کرد کلیه برندها موظف شدند با دریافت سه درصد به افرادی که واردات را به صورت غیررسمی انجام می دهند گارانتی ارائه کنند، گفت: این روند در سال 94 نیز ادامه پیدا کرد.
وی همچنین گفت: تا اواخر سال 96 یا ابتدای سال 97، هولدینگ ناصح، تولید خودرو را نیز شروع خواهد کرد، زیرساخت های این خودروسازی فراهم شده و زمین کارخانه نیز خریداری شده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز