شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
در این مطلب می خوانیم توریست های تورهای مسافرتی جواهرات لوکس و پر زرق و برقشان را از کجا تهیه می کنند!
کد خبر: ۱۰۵۷۵
معروف ترین جواهر فروشی ها در دنیا

تیتر 20 - اغلب مسافرین بنابر سلیقه و روحیات خود به نواحی خاصی تمایل نشان می دهند، سفر به شهرهای لوکس، طبیعت ، سفربه نواحی تاریخی، نواحی ساحلی و غیره. در این بین هستند مسافرینی که تنها برای خرید و سرک کشیدن به مجتمع های تجاری و بازارهای محلی وارد یک شهر یا کشور می شوند. اگر از علاقه مندان به دنیای جواهرات و زیور آلات گران قیمت هستید تا ادامه با ما همراه باشید.

1) دبی

معروف ترین جواهر فروشی ها در دنیا

دبی یکی از بهترین بازار های جواهر فروشی را در دنیا به خود اختصاص داده. جالب اینجاست که این بازار لوکس با اجناس گران قیمت خود یکی از نقاط توریستی است که اغلب گردشگران تورهای مسافرتی از آن بازدید می کنند. می توانید در این بازار انواع و اقسام جواهرات و زیور آلات طلا را مشاهده کنید و اگر جزو علاقه مندان به این حوزه هستید خریدی عالی و منحصر به فرد از این بازار داشته باشید.

2) مراکش

معروف ترین جواهر فروشی ها در دنیا

مراکش از دیگر بازارهای رسمی برای فروش جواهرات و زیورآلات است. اغلب زیورآلات طلا در این شهر را می توانید در محله ی یهودی ها مشاهده کنید و به صورت مستقیم از طلاسازان، جواهرات مورد نیاز خود را خریداری نمائید. این شهر از جهت دیگر بهترین محل برای خرید نقره است. می توانید نقره را در طرح های مختلف از بازارهای محلی این شهر تهیه کنید.

3) ژنو، سوئد

معروف ترین جواهر فروشی ها در دنیا

شهر ژنو یکی از معروف ترین و مشهور ترین مراکز خرید و فروش ساعت های لوکس و جواهر نشان در دنیا است . شما می توانید از تنوع بالای ساعت های لوکس این ناحیه لذت ببرید و بنابر سلیقه و تمایل ساعت مورد نظر خود را در بهترین حالت از ساعت سازان معروف شهر خریداری نمائید. توریست ها و گردشگران تورهای مسافرتی از اقصی نقاط دنیا برای دیدن شهر ساعت سوئد به این کشور سفر می کنند.

4) پاریس ، فرانسه

معروف ترین جواهر فروشی ها در دنیا

سفر به بوتیک های لوکس جواهر فروشی در  پاریس یکی از مرسوم ترین و محبوب ترین تفریحات برای گردشگران تورهای مسافرتی پاریس است. اغلب برندهای جواهر سازی مطرح دنیا در این شهر رویایی مستقر هستند. به همین جهت این شهر یکی از معروف ترین ها برای خرید جواهرات و زیور آلات در دنیا محسوب می شود. از دیگر جذابیت هایی که طرفداران این حوزه در پاریس به آن می پردازند بازدید از بوتیک های عتیقه جات است . مسافرین تور مسافرتی در این بوتیک ها می توانند انواع و اقسام زیور آلات قدیمی ، و تاریخی را با قیمت هایی بسیار بالا خریداری نمایند و به کلکسیون های شخصی خود اضافه کنند.

5) لاس وگاس

معروف ترین جواهر فروشی ها در دنیا

لاس وگاس از معروف ترین شهرهای تفریحی آمریکا است .اما شهرت این شهر تنها به کلاب ها و هتل های لوکس و مجلل منتهی نمی شود لاس وگاس نیمی از شهرت خود را مدیون بوتیک های جواهرفروشی معروف و معتبرش است. توریست های تورهای مسافرتی از عمده خریداران جواهرات لوکس و پر زرق و برق این شهر شاد و پر رنگ ُ لعاب به حساب می آیند./همگردی
ارسال نظرات
موضوعات روز