جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
علیرضا منصوریان و استقلال باید تا مدت‌ها مدیون فیفا باشند.
کد خبر: ۱۰۵۹۶
استقلال منصوریان اینگونه مدیون فیفا شد

تیتر 20 - عرفان حاج‌بابایی:حکم محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی ، نعمت بزرگی برای آبی‌ها شده‌است.شاید حالا مدام علیرضا منصوریان از این بنالد که سه بازیکن بزرگش را از دست داده اما شاید در میان بازیکنانی که به این تیم نیامدند ، فقط این روزبه است که در نبودش استقلال لطمه می خورد. او هم برای قدرت جوانی و توانایی های بالایش و انگیزه ای که بعد از حدود یکسال دوری از میادین داشت.

نبود چشمی هم خود منصوریان می داند به دلیل خریدهای پرشمار اما بدون کارایی نیم فصل اول تیم است. او اما حالا به لطف فیفا مجبور است از جوانانش بازی بگیرد. جوانانی که به درستی می گوید معدن طلا هستند. بازیکنانی مثل حقدوست ، برزای ، محسن کریمی ، نورافکن ، مجید حسینی و علی قربانی. همه آنهایی که محصول خود علیرضا منصوریان هستند. یا در تیم ملی امید. یا آکادمی پایه استقلال و یا در نفت تهران. بازیکنانی که منصوریان استاد بازی گرفتن از آنهاست. چیزی که متاسفانه خودش به آن اعتقاد ندارد. سال قبل در نفت و در شروع فصل 5 بازیکن گرانقیمت خرید و نظم تیمی اش را با آنها به هم ریخت. او یک نیم فصل فاجعه آمیز نتیجه گرفت. مدیر وقت نفت ، قنبرزاده بعدها گفت:«به این نتیجه رسیدیم، راه کمک به آقا علیرضا ، کنار گذاشتن این اسمی هاست و همین کار را کردیم.» در نیم فصل دوم همان سال تیم منصوریان متحول شد. او به قدری خوب پیش رفت که در نهایت توانست با درخشش در نفت ، سرمربی استقلال شود چون قهرمانی را از پرسپولیس گرفت.

او این فصل در استقلال 22 میلیارد تومان بازیکن خرید که از آن ارقام شاید تنها 3 میلیارد تومانش خرج این ستاره های امروز تیم شده است.

منصوریان حالا باید خودش را با واقعیت تطبیق دهد . اینکه او متخصص بازی گرفتن از جوانان است و باور کند که نسل فوتبالی ایران عوض شده. اینکه همین جوان های استقلال اگر دو سال قبل باور شده بودند ، الان آنها جای بازیکنان موج نوی پرسپولیس در تیم ملی بودند. این ها همه درس هایی است که منصوریان باید بگیرد و بتواند با باور داشته هایش خود را از شرایط سخت نجات دهد و استقلال نویی بسازد که برند «علیمنصور» رویش باشد./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز