پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در اوج کامل فوتبال آسیا قرار دارد.طبیعی است روی معیارها و خواسته هایمان کار می کنیم.چون می خواهیم در ایران و آسیا قهرمان شویم.این جاه طلبی خوبی برای ماست.
کد خبر: ۱۰۶۷۷
برانکو:از شنبه رقیب استقلال هستیم

تیتر 20 - برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:خیلی خوشحال و راضی هستیم.مملو از اعتماد به نفس هستیم.اختلاف امتیاز خوبی کسب کردیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.برای دربی آماده می شویم.برنده اش نامعلوم است.سعی می کنیم با افزایش کار به اهداف مان برسیم.شهاب کرمی را هم به خدمت گرفتیم و انتظار داریم او تا پایان فصل به ما کمک کند.

وی درباره غیبت کمال کامیابی نیا در دربی گفت:کمال بازیکن خوبی است.قطعا غیبت او در دربی  احساس می شود.سعی می کنیم راه حلی برای او پیدا کنیم.هر کسی نیست باید برایش راه حلی پیدا کنیم.به کادرمان اعتماد داریم و دیروز یک دربی را به بهترین شکل بردیم.برای دربی جدید آماده می شویم.
خبرنگاری خطاب به برانکو گفت که پیدا کردن جانشین کامیابی نیا  سخت است که او گفت:راه حل را پیدا می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار فردا استقلال و السد بیان داشت:بازی استقلال و السد بازی بسیار جالبی خواهد بود.طبیعی است همه دوست داریم استقلال در این بازی برنده شود.اما از شنبه دوباره با هم رقیب هستیم.
وی درباره اینکه محسن بنگر به دلیل عملکرد ضعیف خود در بازی دیروز،از سوی قلعه نویی بابت حضور در تمرین منع شده است گفت:نمی دانم در تراکتورسازی چه اتفاقاتی افتاده است.من دیروز روی بازی تیم خودم متمرکز بودم.قلعه نویی هم روی تیم خودش تمرکز دارد.من حق اظهارنظر درباره تیم های دیگر را ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد موفق بدنساز سرخپوشان در رساندن مصدومان تیم بیان داشت:ما این بدنساز را به خاطر همین آوردیم که در این بخش تیم را تا جاییکه می توانیم بالا بیاوریم.کار او بخش لاینفک کار پرسپولیس است.تیم فقط آماده سازی در سالن وزنه برایش مهم نیست،بلکه نیاز به آماده سازی کامل و کاربردی داریم.برای بخش های مختلف خودمان را آماده می کنیم.
وی درباره اینکه سطح آمادگی تیمش را در آستانه دربی چقدر می داند گفت:سعی می کنیم برای دربی آماده شویم.دربی ربطی به جدول ندارد.این مسابقه ای است که نباید بگوییم آسیب دیده داریم.همه برای این بازی خوب می شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه علیرضا منصوریان احتمالا به شکلی بازی می کند که بسته باشد تا روزنه های نفوذ را از حریف بگیرد خاطرنشان کرد:مربیان ایده های خود را در نتیجه گیری دارند.البته می گویند که وسیله هدف را توجیه می کند.ما خودمان را برای همه چیز آماده می کنیم.خواهیم دید چطور در این مسابقه به میدان می رویم.

برانکو:برای همه چیز در دربی آماده می شویم/پرسپولیس در اوج آسیا است

وی درباره اینکه آیا به تکرار نتیجه عجیب بازی دور برگشت فصل گذشته امیدوار است یا نه اظهار داشت:ما هم مثل استقلال فقط به برد فکر می کنیم.فرقی ندارد چند گل زده می شود.در تمرینات اتفاقات خاص رخ می دهد اما آن چیزی که باعث خوشحالی من است فضای خوبی است که حاکم است و اینکه افتخار حضور در این دربی را داریم.همان جور که تا به حال بوده امیدوارم در یک بازی فیرپلی به میدان برویم.همه بهترین ها را می خواهند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیم فعلی را چقدر مستحق موفقیت در آسیا می داند گفت:پرسپولیس در اوج کامل فوتبال آسیا قرار دارد.طبیعی است روی معیارها و خواسته هایمان کار می کنیم.چون می خواهیم در ایران و آسیا قهرمان شویم.این جاه طلبی خوبی برای ماست.
برانکو درباره حضور مدیرعامل قشقایی در میان طرفداران تراکتورسازی و اینکه او برخلاف بازی قشقایی و پرسپولیس،شاهد پیروزی سرخپوشان در این بازی بود گفت:شاید او روی فرم نبوده است!/کاپ
ارسال نظرات
موضوعات روز