پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵
در حالی که استقلال کمتر از چند ساعت دیگر باید دربی 84 را برگزار کند، هنوز تکلیف بعضی از پست های این تیم مشخص نشده است و معلوم نیست منصوریان قصد دارد از چه بازیکنانی استفاده کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۲
ابهامات ترکیب استقلال در دربی 84

تیتر 20 - بزرگترین ابهام در سمت راست خط دفاعی است، جایی که وریا غفوری و هرائر مگویان بازی با پرسپولیس را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده اند و منصوریان باید از یک بازیکن غیرتخصصی در پست آنها استفاده کند. به جز این، پست های دیگری هم هستند که منصوریان هنوز برای انتخاب بازیکن در آن به جمع بندی نهایی نرسیده است و باید ببیند در بازی روز یکشنبه از کدام بازیکن استفاده می کند.

خسرو حیدری- مجید حسینی

با مصدومیت وریا غفوری و مگویان استقلال برای بازی روز یکشنبه به دنبال بازیکنی در این پست بگردد. خسرو حیدری در سال هایی که جوان تر بود سابقه بازی در پست دفاع راست را داشت اما این که با این سن و سال بتواند جلوی بازیکنان سمت چپ پرسپولیس را بگیرد، سوالی است که منصوریان هنوز به جواب قطعی در مورد آن نرسیده است. منصوریان می تواند در پست دفاع راست از یک مدافع وسط استفاده کند که در صورتی که بخواهد این کار را انجام بدهد، مجید حسینی احتمالا بهترین گزینه خواهد بود.

زکی پور- یعقوب کریمی

زکی پور در 4 بازی گذشته استقلال در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت، او در بازی های لیگ نمایش نسبتا مناسبی داشت اما در بازی با السد با توجه به کم تجربگی در نیمه دوم نمایش خوبی نداشت و حالا برای انتخاب پست دفاع چپ نام یعقوب کریمی بیش از هر وقت دیگری سرزبان ها افتاده است. یعقوب کریمی بعد از چند هفته مبارزه با مصدومیت، از امروز به تمرینات استقلال اضافه شده است و باید دید آیا در بازی روز جمعه انتخاب منصوریان خواهد بود یا نه.

اسماعیلی – حق دوست

مجتبی حق دوست هم از نیم فصل دوم به ترکیب استقلال اضافه شده است و در این بین نمایش قابل قبولی هم داشته است اما اگر منصوریان بخواهد در بازی روز یکشنبه پرس را از عقب زمین پرسپولیس شروع کند، اسماعیلی بهتر می تواند این کار را انجام دهد. اسماعیلی به جز تکنیک بالا، قدرت جنگندگی زیادی هم دارد و می تواند جلوی حملات سروش رفیعی و محسن مسلمان را از عقب زمین بگیرد.

علی قربانی- جابر انصاری

انصاری هم یکی از بازیکنانی است که به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده است و اگر شرایط بازی 90 دقیقه ای را داشته باشد، می تواند جای علی قربانی را در ترکیب اصلی بگیرد هرچند که قربانی در بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته است، نمایش کاملا موثری داشته است و منصوریان باید از بین آنها، زوج کاوه رضایی انتخاب کند./ورزش سه
ارسال نظرات
موضوعات روز