جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مدیر عامل شرکت ایساکو اعلام کرد: مشتریان منتظر خبرهای خوب ما در سال ۹۶ باشند.
کد خبر: ۱۰۸۱۳
حسینی: مشتریان ایساکو منتظر خبرهای خوب ما باشند

تیتر 20 - سید رضا حسینی در چهارمین همایش صنعت خودرو با بیان این مطلب افزود: خدمات پس از فروش هزینه نیست یک فرصت است.

  وی ضمن اشاره به تاریخچه شرکت ایساکو اظهار داشت: ایساکو حدود ۴۰ سال پیش آغاز به کار کرده و دارای ۲۱۰۰ نفر پرسنل می باشد و درآمد سالیانه این شرکت در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۵۰ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۵ حدود ۴۰۰ میلیون دلار بوده است و همچنین به لحاظ گستردگی شبکه دارای ۱۱ دفتر منطقه ای و ۱۱۲۲ فروشگاه توزیع قطعات است.

وی در رابطه با نقش خدمات مبدعانه در ارتقای برند افزود: برند می تواند یک اسم ، طراحی ، استایل یا کلمه باشد که مشتری بر اساس شاخص مورد نظر آن را انتخاب می کند و پس از انتخاب برند در چرخه خدمات پس از فروش قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: خدمات پس از فروش هزینه نیست یک فرصت است و باعث بازاریابی برای برند می گردد به طوریکه قسمت اعظم و تاثیرگذار یک برند بخش نامحسوس تصویر آن برند است که تبدیل به اعتبار آن می شود.

حسینی اظهار داشت: اگر خدمات استاندارد به صورت کامل انجام شود فقط ۲۳ درصد از وفاداری کسب می گردد و اگر بخواهیم از این سهم وفاداری بخش بیشتری کسب کنیم باید از چارچوب استاندارد خارج شویم و به سمت خدمات پس از فروش مبدعانه حرکت کنیم.

وی با اشاره به تحول در تفکر مشتریان اظهار داشت: امروزه مدل های بیزینس و تنوع درخواست مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در حال تغییر است .

حسینی افزود: ۵۶ درصد گردش مالی کشور در حوزه خدمات پس از فروش اتفاق می افتد و تنوع در این بخش می تواند این حوزه را برای مشتریان جذاب تر نماید. در آینده بسیار نزدیک رشد خیلی زیادی در حوزه خدمات مبدعانه به وجود خواهد آمد و برای اینکه بتوانیم سهم بیشتری در این بخش داشته باشیم باید به این حوزه وارد شویم.

مدیرعامل ایساکو گفت: در حوزه موبایل اپلیکیشن دستاورد های زیادی داشتیم و موفق شدیم با مشتریان ارتباط نزدیکی داشته باشیم از جمله اینکه میتوانیم قیمت و نرخ قطعات را در اختیار مشتریان بگذاریم و آدرس نمایندگی ها به سهولت در دسترس است . همچنین در حوزه خدمات امدادی باید اقدامات جدیدی صورت گیرد که استارت آن در شرکت ایساکو زده شده است.

وی افزود: در حوزه خدمات سریع ، ایساکو طرحی بنام اتوکلیک دارد که میتواند ۳۰ درصد سهم بازرگانی ایساکو را افزایش دهد.

وی خدمات پس از فروش را یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب برند و ارتقای آن دانست و گفت: باید به سمت ساختار مبدعانه بریم تا مشتریان را جذب کنیم . مشتریان ما متفاوت هستند و بر حسب این تفاوت نیازهای مختلفی دارند که باید بتواینم در همه سطوح پاسخگوی مشتریان باشیم. به گزارش خبرخودرو مدیرعامل ایساکو در پایان اعلام کرد منتظر خبرهای خوب در سال ۹۶ از ایساکو باشید.

ارسال نظرات
موضوعات روز