پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
شرکت ایساکو به منظور ارایه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان به ویژه در شهر شلوغ و پر ترافیکی مثل تهران دست به ابتکار جالبی زد.
کد خبر: ۱۰۸۱۴
معرفی خدمت جدید ایساکو

تیتر 20 - این شرکت با راه اندازی  طرح اتو کلیک (تیم موتور سوار ) در نظر دارد ارایه خدمات به مشتریان را به کمترین زمان ممکن کاهش دهد. با توجه به فرار رسیدن ایام پایانی سال و اوج ترافیک در کلان شهر تهران ، ابتکار جدید ایساکو موجب تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و همچنین افزایش رضایت مردم از این شرکت خواهد شد.

طرح اتو کلیک ایساکو در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در حال حاضر امکان درخواست سرویس فوری در محل به امکانات سامانه همراه ایساکو (موبایل اپلیکیشن) افزوده شده است. به این صورت که با توجه به نوع درخواست مشتری‌؛ تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد و مایع شیشه‌شور و … محل دقیق درخواست کننده روی نقشه سامانه مشخص شده و زمان مورد نظر در یکی از شیفت‌های کاری روی سامانه ثبت می‌شود.

سرویس خدمت در محل در حال حاضر به‌صورت محدود در شهرک‌های مسکونی اجرایی شده و به زودی در تمام مناطق تهران و پس از آن، سایر استان‌ها در دسترس خواهد بود.

همچنین در غرفه ایساکو بازدیدکنندگان به صورت مجازی با فرآیند ارائه خدمات از پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایندگی‌ها آشنا شدند و این بخش با استقبال عموم مواجه شد.

در این سیستم، مشتریان می‌توانند با استفاده از دوربین واقعیت مجازی به صورت سه بعدی در فضای یک نمایندگی قرار بگیرند و روند انجام خدمات را رصد کنند.

شایان ذکر است با استقرار تیم جدید مدیریتی در این شرکت ، ایساکو موفق شد ضمن کسب رتبه های برتر در رشته های مختلف میزان رضایت مشتربان را از خدمات خود بیش از پیش افزایش دهد.

طی هفته های اخیر نیز شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو، (ایساکو) با صعود ۳۱ پله‌ای در رده‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در همایش IMI100، اولین و تنها شرکت ارائه کننده خدمات پس از فروش در جمع صد شرکت برتر ایران شد.

ایساکو در حالی به این رشد دست یافت که با برنامه‌ریزی‌های مدون و هدفمند برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در قالب برگزاری کارگروه‌های مختلف، پیوسته سعی در ابداع طرح‌های خاص و نوین داشته و با این تلاش‌ها، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند خدمات پس از فروش خودروهای سواری، در آبان ماه سال ۹۵ با کسب ۷۲۳ امتیاز در میان شرکت‌های داخلی در رتبه اول قرار گرفت.
ارسال نظرات
موضوعات روز