پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
بدون شک اگر مشتریان از ناحیه خدمات پس از فروش احساس رضایت بیشتری کنند، همان طور که مدیرعامل ایساکو نیز گفته، سطح وفاداری شان به برند ایران خودرو افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۸۷۰
ایساکو به دنبال وفادارتر کردن مشتریان

تیتر20 - مدیرعامل ایساکو در حالی به تازگی اعلام کرده 23 درصد از بالا رفتن وفاداری مشتریان، به خدمات پس از فروش مربوط می شود که این موضوع وظیفه ایساکویی ها را برای ارائه خدمات بهتر سنگین تر از قبل می کند.
هرچند مشخص نیست این عدد دقیق (23 درصد) بر چه مبنایی محاسبه شده، با این حال ، رضا حسینی مدیرعامل ایساکو وعده داده که با در نظر گرفتن روش ها و طرح های جدید، به بالا رفتن سطح وفاداری مشتریان کمک خواهد کرد.
اگرچه او نگفته دقیقا از چه روش هایی برای این هدف بزرگ استفاده خواهد کرد، با این حال به نظر می رسد ایساکو بهتر است برای افزایش رضایتمندی مشتریان، تمرکز خود را روی بهبود مسائلی مانند برطرف کردن کمبود قطعات یدکی، کاهش زمان تعمیرات،عیب یابی دقیق و به کارگیری نیروهای متخصص بیشتر بگذارد،البته این در حالی است که ایساکو در طول چند سال اخیر قدم های مثبتی نیز در این جهت برداشته است.
اگر نگاهی به گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیندازیم، متوجه می شویم عمده علل نارضایتی مشتریان، به همین موارد مربوط می شود و بنابراین اگر قرار به افزایش سطح رضایتمندی آنها است، باید این نقاط ضعف تا حد امکان برطرف شوند.
به عنوان مثال، همان طور که وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز در همایش بین المللی صنعت خودرو اعلام کرد، در حال حاضر 25 درصد از نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش، به کمبود قطعات برمی گردد و این مسئله را می توان با مدیریت بهتر، حل و فصل و بر رضایتمندی عمومی افزود.
یا مثلا به کارگیری نیروهای متخصص بیشتر در نمایندگی های ایساکو، کمک بزرگی به عیب یابی دقیق خودروها کرده و حتی می تواند زمان تعمیرات را نیز کاهش داده و در مقابل، سطح رضایت مشتریان را بالا ببرد.
بدون شک اگر مشتریان از ناحیه خدمات پس از فروش احساس رضایت بیشتری کنند، همان طور که مدیرعامل ایساکو نیز گفته، سطح وفاداری شان به برند ایران خودرو افزایش خواهد یافت.

     

ارسال نظرات
موضوعات روز