پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
اگر‌چه تندر 90 استهلاک کمتری در مقایسه با پژو پارس دارد، اما در نهایت زمانی که احتیاج به تعویض قطعه باشد، هزینه قطعات یدکی تندر 90 بالاتر است.
کد خبر: ۱۰۸۷۱
رنو تندر بخریم یا پژو پارس؟

تیتر20 - این گوشه بازار خودرو هم از گوشه‌هایی است که انتخاب در آن مشکل است؛ هم به دلیل قابلیت‌های این دو خودرو و هم به دلیل ماهیت قیمتی آنها که باعث می‌شود مخاطبان این گوشه از بازار کسانی باشند که یک خودرو را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌دهند. پس اینجا مساله اصلی کیفیت است. 
پژو پارس که اکنون با مدل سال رنگ و لعاب بهتری هم پیدا کرده بهترین فیس‌لیفتی است که روی پژو 405 در سراسر جهان انجام شده است. به همین دلیل از نظر طراحی چه داخلی و خارجی کفه ترازو به سود پارس سنگینی می‌کند. به خصوص در طراحی داخلی که با ارائه داشبوردهای معروف به سوناتایی ظاهر شیک‌تری هم پیدا کرده است. 
از آن سو در بحث فنی برتری با خودرو فرانسوی است. تندر 90 دارای پلت‌فرمی است که تقریبا 20 سال به روزتر از پژو پارس است. 
همین به روز بودن باعث می‌شود عواملی مانند مصرف سوخت و استهلاک در تندر وضعیت بهتری داشته باشند. 
اگر‌چه تندر 90 استهلاک کمتری در مقایسه با پژو پارس دارد، اما در نهایت زمانی که احتیاج به تعویض قطعه باشد، هزینه قطعات یدکی تندر 90 بالاتر است. 
یکی دیگر از برتری‌های پژو پارس بر تندر این است که این خودرو راحت‌تر با قطعات یدکی غیر اصلی کنار می‌آید.در قطعات بزرگ مانند در یا گلگیر هم قطعه نو و بدون رنگ آن راحت‌تر از تندر پیدا می‌شود. از نظر خدمات پس از فروش و فراوانی نمایندگی‌ها این دو خودرو برتری خاصی بر هم نداشته و از این نظر مشکلی وجود ندارد.
ارسال نظرات
موضوعات روز