جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
بازیکن سابق سرخابی ها گفت: «تیم جوان استقلال خیلی چیزها را ثابت کرد و بردن شهرآورد پاداش آنها بود که از دقیقه اول تا پایان مسابقه برنامه داشتند.»
کد خبر: ۱۰۸۷۸
تیتر20 - علیرضا واحدی‌نیکبخت این روزها صدایش گرفته، او در پاسخ به این سوال که آیا سرما خورده؟ گفت: «نه بابا! اینقدر سر شهرآورد داد و فریاد کردم صدایم گرفت.»
 
نیکبخت درباره دربی به اظهارنظر پرداخته که در ادامه می خوانید:
 
* برای کدام تیم داد و فریاد کردی؟
- برای کدام تیم؟ دستت درد نکنه! خب معلومه برای کدام تیم داد زدم؛ استقلال؛ اینکه دیگر نیازی به توضیح ندارد.
 
* فکر کردیم دوباره فیلت یاد هندوستان کرده و یاد پرسپولیس افتادی.
- نه من بارها و بارها توضیح دادم و دیگر دوست ندارم، بخواهم به اتفاقات گذشته برگردم. رفتنم به پرسپولیس یک اشتباه بود که متأسفانه در بر‌هه‌ای از زمان و برخلاف میل باطنی‌ام صورت گرفت. خودتان می‌دانید که چه شرایطی پیش آمد و مرا نخواستند. من استقلالی هستم و دوباره به استقلال برگشتم و برای تیمم بازی کردم.
 
* بگذریم استقلال در شهرآورد دست به کار بزرگی زد.
- واقعاً عالی بود و من از نمایش باشکوه استقلال لذت بردم. استقلال در این مسابقه کاری کرد کارستان و توانست صدرنشین لیگ برتر را ببرد. تیم جوان استقلال خیلی چیزها را ثابت کرد و بردن شهرآورد پاداش آنها بود که از دقیقه اول تا پایان مسابقه برنامه داشتند.
 
* گل زود هنگام سروش رفیعی این تصور را ایجاد کرد استقلال شکست سنگینی می‌خورد.
- شهرآورد شرایط متفاوتی نسبت به همه بازی‌های دیگر لیگ برتر دارد. استقلال گل خورد اما نه تنها دست به بازی احساسی نزد بلکه در ادامه راه با برنامه و بهتر از پرسپولیس به بازی ادامه داد و در همان نیمه اول با زدن سه گل کار را تمام کرد، این بردن حسابی چسبید و من به همه مربیان و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و البته یک تبریک خیلی ویژه برای یک نفر دارم.
 
* برای چه کسی؟
- برای داش‌علی منصوریان که خیلی دوستش دارم و روزهای فوق‌‌‌العاده‌ای را در استقلال با هم داشتیم. من در استقلال اکثر اوقات با او هم اتاق بودم و مطمئن هستم روزهای فوق‌‌‌العاده‌ای را در مربیگری پیش‌ رو دارد؛ داش‌علی دمت گرم که همه استقلالی‌ها را خوشحال کردی و توانستی خنده را بر لبان همه استقلالی‌ها بنشانی.
 
* فکر می‌کنی استقلال در پایان لیگ در چه رتبه‌ای قرار گیرد.
- استقلال تیم جوانی است که باید پخته شود. شما نگاه کنید این تیم با تیم نیم‌فصل اول قابل قیاس نیست و همان‌طور که منصوریان از اول گفت تیمش نیاز به هماهنگی دارد. می‌بینید که در نیم‌فصل دوم استقلال چقدر پیشرفت داشته است. من حتم دارم با ادامه این روند استقلا ل جزو سه تیم اول جدول خواهد بود و جوانانش سال‌ها می‌توانند استقلال را از لحاظ بازیکن بیمه کنند.
/خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز