پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیسی ها در دو فصل اخیر لیگ برتر در مسابقه دیروز در هنگام پنالتی رامین رضائیان رفتار نامناسبی از خود بجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۸۹۶
دفاع غافلگیرکننده برانکو از طارمی

تیتر 20 - طارمی که علاقمند بود خود پنالتی و گل برتری تیم را به ثمر برساند با وجود اصرار به رامین رضائیان تسلیم تصمیمی شد که برانکو قبلا گرفته بود و رامین رضائیان را به عنوان پنالتی زن اول معرفی کرده بود. او اما در لحظه پنالتی به وسط زمین رفت و بنابراین در شادی بعداز گل شرکت نداشت. 

دیروز برانکو با وجو این رفتار نسبتا عجیب طارمی در نشست مطبوعاتی از وی حمایت کرد و با وجود اصرار خبرنگاران اعلام کرد طارمی هیچ رفتار غیرطبیعی و بی انضباطی خاصی از خود بجای نگداشته است. اتفاقی که باعث شد بسیاری خبرنگاران این مساله را به عدم برخورد برانکو به بی انضباطی ها ربط بدهند.

طارمی که نمایش خوب و هوش بالایش در بازی دیروز تاثیر زیادی در برد قرمزپوشان داشت در پایان مسابقه دربی هم برای دعوت از محسن مسلمان برای حضور در شادی جمعی رفتار تندی از خود نشان داده و تیم را  زیرفشار برده بود. او باید متوجه باشد به عنوان بازیکن پرسپولیس باید رفتار بهتر و متعادل تری از خود ارائه دهد و اتفاقاتی مثل آنچه دیروز رخ داد در شأن تیمی مثل پرسپولیس که در صدر لیگ برتر حضور دارد نیست.

اگرچه مشخص است طارمی باتوجه به تعصبش نسبت به نتایج تیم نگران است و دوست دارد در همه بازی ها تیم را به موفقیت برساند اما در نهایت ادامه رفتاری که او در این دو هفته از خود نمایش گذاشته تصویر بدی از خود و پرسپولیس بجای خواهد گذاشت و در درازمدت به هر دو لطمه می زند. البته طارمی در پایان مسابقه در شادی جمعی شرکت کرد و در عکس مشترک با مهرداد میناوند و رامین رضائیان مقابل دوربین ها قرار گرفت تا نشان بدهد دلخوری و تصمیمش مربوط به بخش احساسی ذهن او در حساس ترین دقایق بازی است. با این حال از وی انتظار می رود خوددارتر و فداکارتر باشد حتی اگر  اتفاقات داخل زمین مطابق میلش رقم نخورده باشد./ورزش سه
ارسال نظرات
موضوعات روز