جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
فراری امروز و پیش از معرفی کامل محصول خود در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه آینده، از ابرخودروی جدید خود رونمایی کرد. Ferrari 812 Superfast نام عجیب و غریبی دارد، اما قدرتمندترین اتومبیلی است که تا امروز فراری طراحی کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۴
فراری از ابرخودروی جدید خود، رونمایی کرد

تیتر 20 -  812Superfastقدرتمندترین محصول کمپانی فراری است. به لطف موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری V12 که قدرتی معادل 789 اسب بخار را تولید می کند، شما می توانید به حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعت دست یابید. این اتومبیل حداکثر 8500 rpm برون ده دارد که به ادعای فراری بالاترین میزان قدرت در اتومبیل هایی است که موتور آنها در قسمت جلو قرار گرفته است. با توجه به این قدرت بالا، فراری این خودرو را چهار چرخ متحرک کرده است و Side Slip Control را به آن افزوده است که در سرعت های بالا تعادل و توازن اتومبیل را حفظ می کند.

از نظر طراحی، 812 ظاهری شبیه به مدل های قبلی فراری دارد که یعنی از دو چراغ عقب دایره ای و یک پنجره جلو برخوردار است. این اتومبیل همچنین سری رنگ جدیدی را در محصولات فراری معرفی می کند که Rosso Settanta نام دارد و به آلبالویی نزدیک است. از سایر ویژگی ها باید به چهار لوله اگزوز و رینگ های آلیاژی منحصربفرد آن اشاره کرد.
طراحی داخلی این اتومبیل شبیه سایر فراری هاست؛ چرم و فلزات مرغوب، و نمای قرمز و زرد ویژه فراری و نشان اسب بر روی فرمان.

فراری از ابرخودروی جدید خود، رونمایی کرد

لازم به ذکر است که فراری امسال هفتادمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد. این کمپانی در سال 1947 با نخستین اتومبیل خود با موتور V12 کار را آغاز کرد. 812 سوپرفست نیز در واقع ادامه راه اتومبیل های پیشین فراری است و در گرامیداشت تمامی اتومبیل های قدرتمندی که فراری تا کنون معرفی کرده، طراحی شده است. جزییات بیشتر در خصوص این اتومبیل در جریان نمایشگاه خودرو ژنو ارایه می شود./تک شات
ارسال نظرات
موضوعات روز