شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کاپیتان باتجربه پرسپولیس از امیدواری‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۸
یک پرسپولیسی: از پنالتی می‌ترسم

تیتر 20 - سیدجلال حسینی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدارهای اخیر در جمع پرسپولیس و تیم‌ملی داشته امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا نیز به همراه سرخپوشان به موفقیت دست یابد. 

او در در خصوص شرایط اخیر این تیم و همچنین دیدار با الهلال به عنوان جدی‌ترین رقیب آسیایی پرسپولیس صحبت کرد که در ادامه آن را می‌خوانید.

کاپیتان شماره 4 پرسپولیس در خصوص دیدار با سپاهان گفت: بازی فوق‌العاده‌ای از بازیکنان پرسپولیس شاهد بودیم و آنها توانستند علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم 3 امتیاز حیاتی کسب کنند. بعد از دربی بازی با سپاهان از همه نظر اهمیت زیادی برای ما داشت و باید با پیروزی در مسیری که قرار داشتیم به کار خودمان ادامه می‌‌دادیم و توانستیم به این خواسته برسیم. 

وی ادامه داد: بعد از بازی با تراکتور و استقلال این تیم سخت‌ترین رقیب ما بود و انتظارات از ما زیاد است و ما هم نشان دادیم لایق انتظارات بالا هستیم. با این حال همانطور که گفتم مشکلاتی داشتیم و در زمین هم با محرومیت کمال و خودم شرایط سخت بود اما بازیکنان نشان دادند برای موفقیت تمام توان خود را به کار می‌گیریم و اینگونه شخصیت قهرمانی‌مان را حفظ کردیم. 

سیدجلال حسینی در خصوص پنالتی عجیب رامین رضائیان و مهدی طارمی به شیوه مسی و سوارز گفت: والله من از پنالتی عادی هم می‌ترسم و معمولا چشمانم را می‌بندم چه برسد به این پنالتی عجیب. این کار سختی بود و بچه‌های ما به خوبی از عهده آن برآمده‌اند و نشان دادند کاملا هماهنگ شده این حرکت را انجام داده‌اند. 

وی درباره محرومیت محمد انصاری، حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا به عنوان مهره‌های اصلی خط دفاعی برای دیدار با نفت گفت: مسلما کار ما سخت شده است و با این محرومیت سخت‌تر هم به نظر می‌رسد. این بازیکنان جز عوامل تاثیرگذار ما محسوب می‌شوند و اکنون تمام تمرکز ما این است که به سلامت و موفقیت از دو جدال آسیایی خارج شویم و در بازگشت به بازی نفت و این خلأ هم فکر می‌کنیم. 

کاپیتان پرسپولیس درباره شرایط این تیم برابر الهلال گفت: الهلال تیمی با شخصیت آسیایی است و آنها همیشه یکی از قدرت‌های آسیا محسوب شده که برای رقبای شرق نیز دردسرساز بوده‌اند. برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی برای موفقیت داشته‌اند و ما تمام تلاش و توانمان را به کار خواهیم گرفت تا نماینده موفق و شایسته‌ای باشیم. 

سیدجلال حسینی در پایان گفت: در لیگ قهرمانان تمام بازی‌ها حساس است و نباید هیچ اشتباهی صورت گیرد. الهلال همانطور که گفتم تیم قدرتمند و با بازیکنان تاثیرگذار و گران قیمت برابر ما قرار می گیرد و مسلما بازی سختی برای ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم با یک بازی منطقی به نتیجه لازم برسیم. /ورزش سه
ارسال نظرات
موضوعات روز