پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
تقابل صدرنشینان لیگ‌های ایران و عربستان با تساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۹۹۷
تیتر 20 - دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با انجام بازی های گروه D پیگیری شد که در یکی از این مسابقات تیم پرسپولیس ایران در خاک عمان میزبان الهلال عربستان بود. در این مسابقه که در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در استادیوم سلطان قابوس مسقط برگزار می شد، نماینده فوتبال ایران در نهایت توانست با یک امتیاز زمین را ترک کند.

در نیمه اول، بازی کم افت و خیز دنبال شد و شاید مصدومیت شدید سروش رفیعی از ناحیه صورت و اخطار کمال کامیابی نیا در دقیقه 24 تنها اتفاقات چهل و پنج دقیقه اول بودند.

اما در نیمه دوم بازی با سرعت بالاتری آغاز شد  و در همان لحظات ابتدایی تیم الهلال توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد. پس از این اتفاق پرسپولیس رویکردی تهاجمی به خود گرفت و ابتکار عمل بازی را در اختیار داشت و عملا فرصت هیچگونه خودنمایی به ستاره های گران قیمت الهلال نداد تا اینکه در دقیقه 68 شاگردان برانکو ایوانکویچ موفق شدند روی شوت از راه دور و زیبای محسن مسلمان دروازه المعیوف را باز کنند.

بعد از گل و با توجه به فشار عربستانی ها، برانکو از علی علیپور به جای سروش رفیعی استفاده کرد تا پرسپولیسی ها بتوانند از ضدحملات بهره مند شوند. اما تیم الهلال بعد از پذیرفتن گل اول توپ و میدان را در اختیار خود گرفت و با افزایش فشار بر روی دروازه پرسپولیس ایران در نهایت در دقیقه 82 و روی یک ضربه کرنر توسط کارلوس ادواردو به گل مساوی رسید و در نهایت این جدال حساس با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز