پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
کرولا خودرو کم‌مصرفی است اما سوناتا یک خودروی هیبریدی است که تنها 7/ 4 لیتر بنزین می‌سوزاند که عدد بسیار پایینی برای چنین خودرویی با این ابعاد به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۰۳۶
سوناتا هیبرید بخریم یا تویوتا کرولا؟

تیتر 20 - تویوتا کرولا در بازار ایران این روزها قیمت‌های کاذبی را تجربه می‌کند که البته این موضوع بیشتر به سود دلالان است چراکه این خودرو در حال حاضر به بازار وارد نمی‌شود. این دو خودرو از هیچ نظر با هم در یک سطح نیستند اما به همان دلایل کاذب که گفته شد فعلا در یک سطح قیمتی قرار دارند. سوناتا خودرویی در کلاس بزرگتر با حجم موتور بیشتر و البته موتور قوی‌تر و شتاب و سرعت بهتر قرار دارد. در مقابل تویوتا کرولا در نسل جدید خود دارای طراحی همه پسندی شده است که اگر آن را در کنار استهلاک بسیار پایین آن قرار دهیم به یک گزینه جدی در این بازه قیمت تبدیل می‌شود. کرولا خودرو کم‌مصرفی است اما سوناتا یک خودروی هیبریدی است که تنها 7/ 4 لیتر بنزین می‌سوزاند که عدد بسیار پایینی برای چنین خودرویی با این ابعاد به شمار می‌رود. سوناتا از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارد و از این نظر قابل قیاس با کرولا نیست. خدمات پس از فروش هر دو خودرو مناسب بوده و تا حد زیادی گسترده است. در بازار دست دوم اما وضعیت کرولا بهتر است و هنوز بازار دست دوم رو به راهی برای هیبریدی‌ها شکل نگرفته است. اگر خودرویی با امکانات زیاد و موتوری قوی‌تر می‌خواهید سوناتا و اگر خودرویی با سواری نرم و کم استهلاک می‌خواهید کرولا انتخاب مناسبی است.
برچسب ها: مقایسه خودروها
ارسال نظرات
موضوعات روز