سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
حاتمی:
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: یک نفر را پیدا کنید که بگوید فرزاد حاتمی من را به عمد زده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۰
همه می دانند پرسپولیس حمایت می شود!

تیتر 20 - فرزاد حاتمی درباره پیروزی امروز تیمش برابر سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: تیم آنهاچیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری فوتبال بازی می کردند. وقتی شما برابر چنین تیمی یک گل عقب بیفتید کارتان بسیاردشوار می شود. آقای خداداد عزیزی سرمربی آنها هم حضور نداشت و مهدی هاشمی نسب کنار خط ایستاده بود و بازیکنانش را به فوتبال  جنگنده تهییج می کرد. ما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و با فشاری که آوردیم به گل پیروزی رسیدیم.

وی افزود: سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب واجب تر بود زیرا استقلال به ما نزدیک شده بود و باید فاصله مان را با پرسپولیس و استقلال حفظ می کردیم. 
حاتمی درباره گل خود گفت: توپ را در حالت نامتعادل زدم زیرا توپ برای من نبود و خوشبختانه دعای هواداران باعث شد به گل برسیم شما در آخرین تمرین ما در تهران مشاهده کردید که ما روی این توپ ها چقدر تمرین کردیم و برنامه داشتیم. خوشبختانه مزد آن تمرینات خود در آن باد شدید تهران را اینجا گرفتیم. 

وی درباره شانس تراکتورسازی برای قهرمانی بیان داشت: تاوقتی که یک تیم روی کاغذ شانس دارد پس می تواند قهرمان شود. تا روی کاغذ شانس داشته باشیم ناامید نمی شویم. 
مهاجم تراکتورسازی درباره سکوت چند هفته اخیر خود پس از مصاحبه تندی که در پایان این دیدار با پرسپولیس انجام داد گفت: من کلا زیاد حرف نمی زنم و سعی می کنم حرف هایم را در زمین بزنم اما وقتی بی عدالتی ببینم حرف می زنم. آن روز در بازی با پرسپولیس در حق ما بی عدالتی شد. از یک طرف بازیکنان مان محروم بودند و از طرف دیگر مصدوم داشتیم. گل آفساید خوردیم و پنالتی روی من را نگرفتند. البته نمی خواهم بگویم عمدی در کار بوده اما در بازی پرسپولیس و سپاهان دیدید که آن صحنه برای پرسپولیس پنالتی نبود. 

من در خانه بازی را دیدم و همانجا  گفتم این پنالتی نیست. اگر آن پنالتی را برای پرسپولیس نمی گرفتند دو امتیاز از دست داده بود.دیگر همه می دانند که پرسپولیس حمایت می شود. آن روز من به بی عدالتی معترض بودم وگرنه همه می دانیم پرسپولیس فوتبال خوبی بازی می کند. من با بازیکنان آنها رفیق هستم. با کمال که آن روز درگیری داشتیم رفیق هستیم . با سروش ، سیدجلال ، محسن مسلمان و ... رفاقت دارم اما حس می کنم که تیم آنها حمایت می شود. 
حاتمی درباره شکسته شدن بینی خانزاده بازیکن سیاه جامگان و اظهارات خداداد عزیزی که گفته است حاتمی بینی بازیکن ما را شکست گفت: من خداداد را از بچگی دوست داشتم. هرچه  او می گوید حق دارد. امروز هم با او خداحافظی کردم و رفتم اما یاد ندارم که در فوتبال کسی را به عمد زده باشم. شما یک نفر را پیداکنیدکه بگوید فرزاد حاتمی من را به عمد زده است همیشه روی توپ محکم می روم. امروز روی صحنه گل خانزاده از پشت من آمد و من اصلا پشت سرم را نمی دیدم. فقط یک لحظه دیدم که افتاد روی زمین.

وی درباره اتفاقی که برای عالیشاه و نوراللهی رخ داد اذعان داشت: آنها آمدند تا به ما کمک کنند اما آینده فوتبالی شان به خطر افتاد. هاشم بیگ زاده هم همین شرایط را دارد من نمی دانم قصور از کجا و چه کسی بوده ولی با فوتبال این سه نفر بازی شد. امیدوارم بدن هایشان را حفظ کنند تا در ابتدای فصل در کنار ما باشند.

حاتمی درباره شایعه کم کاری رضا شربتی مدافع سیاه جامگان روی گل پیروزی بخش تراکتورسازی تصریح کرد: توپ را در سه متری او زدم. چه کار می توانست انجام دهد؟ عده ای دنبال داستان هستند. 10، 15 سال است که در سطح اول فوتبال کشور بازی می کنم و به چشم خودم ندیدم بازیکنی کم فروشی کند. فقط در این سال ها شنیدم که دو، سه بازیکن کم فروشی کردند آن را هم به چشم خودم ندیدم. بازیکنان ایرانی پاک هستند و سر سفره پدر و مادر بزرگ شده اند. آنها از این کارها بلد نیستند. بازیکن آبرو و حیثیت خودش را زیر سوال نمی برد. بازیکنی که کم فروشی کند می داند سال بعد مربیان دیگر او را جذب نمی کنند و می گویند فلانی که در آن تیم کم فروشی کرد حتما در تیم ما هم کم فروشی می کند. حالا خوب است که مثل پرسپولیسی ها برای ما پنالتی نادرست نگرفتند وگرنه مشخص نبود چه حرف هایی در می آوردند./کاپ
برچسب ها: حاتمی پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز