جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
نمایشگر های هتل ها یکی از ابزار های بسیار کاربردی برای زیبایی هتل ها به شمار می رود علاوه بر این موضوع اطلاع رسانی در نمایشگر های هتل ها از دیگر موضوعاتی است که تاثیر بسیار بالایی در مشتری مداری دارد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶
با نمایشگرهای هتلی سامسونگ آشنا شوید!

تیتر 20 - گسترش روزافزون محصولات دیجیتالی متصل به اینترنت و پیشرفت فناوری، توقع و سطح انتظارات گردشگران و توریست‌ها را در مورد خدمات دیجیتال هتل‌ها و یا اماکن اقامت‌پذیری همچون بیمارستان‌ها و مهمانخانه‌ها بالاتر برده است. اگر تا چند سال پیش اتصال به اینترنت و وجود یک تلویزیون ال‌سی‌دی چند ۱۰ اینچی نشانه‌ای از بزرگی و شأن یک هتل بود و سطح بالای یک هتل را نشان می‌داد، امروزه با ظهور مقوله‌ای مانند اینترنت اشیا و محصولات مرتبط با آن دیگر نمی‌توان انتظارات متنوع و به حق گردشگران دهکده جهانی را به آسانی برآورده کرد. 

به همین دلیل بسیاری امروزه بزرگ‌ترین چالش مدیران و صاحبان هتل‌ها را به‌روزرسانی سیستم‌های دیجیتالی و فناوری این مراکز می‌دانند، مساله‌ای که به راحتی و با استفاده از پلتفرم‌ها و نمایشگرهای حرفه‌ای و جدید حل می‌شود. نمایشگرهای هتلی سامسونگ که در زمره نمایشگرهای حرفه‌ای و تجاری این شرکت قرار دارند، راهکار‌های متعددی پیش ‌روی مدیران و صاحبان هتل‌ها می‌گذارند.

با استفاده از این نمایشگرها ضمن تطابق با تغییر و تحولات روز جهان و پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان دیگر هزینه‌ای بابت نگهداری، کنترل و تعمیر تلویزیون‌های معمولی روی دست مدیران هتل‌ها باقی نمی‌ماند.

این‌ گونه خاص از نمایشگرهای حرفه‌ای، که سامسونگ نام نمایشگرهای هتلی (Hospitality) را برای آنها برگزیده است، با حذف هزینه‌ خرید ابزارهای جانبی تلویزیون‌ها مانند ست‌تاپ‌ باکس‌ها، دردسر بزرگ صاحبان هتل‌ها را بابت کابل‌کشی‌های گسترده در میان اتاق‌ها از بین برده‌اند، به طوری که با اتصال به یک شبکه اینترنتی می‌توان تا صد دستگاه از این نمایشگرها را کنترل و مدیریت کرد.

علاوه بر این نمایشگرهای هتلی با امکان بهره گیری و تلفیق در راهکارهای پیشرفته هتلی، از طریق اتصال به اینترنت و هماهنگی با موبایل‌ها و تبلت‌های گردشگران امکان رزرو اینترنتی خدمات هتل و همچنین کنترل نور و دمای اتاق را به گردشگران می‌دهد.

آینده اینجاست

هتلی را تصور کنید که مسافران پس از رزرو آنلاین اتاق خود با استفاده از گوشی هوشمند و بدون نیاز به کلید یا کارت وارد اتاق می‌شوند. در اولین حضور مسافران در اتاق، یک پیغام خوشامدگویی از طرف هتل روی تلویزیون ظاهر می‌شود، اندکی بعد مسافر با استفاده از پنل‌های ۴۰ تا ۶۰ اینچی نمایشگرهای هتلی شبکه‌های اجتماعی خود را بررسی می‌کند؛ تماشای تلویزیون‌ اینترنتی یکی دیگر از گزینه‌های پیش ‌روی کاربر است. با این وجود او به شهر شما آمده تا از مراکز دیدنی آنجا دیدن کند، به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با این مکان‌ها، ویدئویی از نقاط تاریخی شهر برای او پخش می‌شود. پس از آن با ارسال منوی غذاها به نمایشگر و انتخاب یکی از آنها گردشگر شام خود را رزرو می‌کند. در همین حین با استفاده از راهکارهای اینترنت اشیای این دستگاه‌ها، کنترل دما و روشنایی اتاق را به شکل مورد نظر خود تنظیم می‌کند.
تمامی این موقعیت‌ها نه به آینده‌ای دوردست که به جهان امروز ما تعلق دارد. دنیایی که پیش ‌روی ماست و به زودی نوع جدیدی از خدمات توریسم و گردشگری به جهان عرضه می‌شود تا هدف نهایی این مراکز را که سفر راحت و آسوده گردشگران است، محقق کنند.

کنترل از راه دور

سامسونگ برای راحتی هر چه بیشتر مدیران و صاحبان هتل‌ها در کنترل تمامی اجزا و پلتفرم‌های نمایشگرهای هتلی راهکارهای متعددی در کنار این دسته از نمایشگرها عرضه کرده است، راهکارهایی که امکان کنترل و نظارت بر تعداد زیادی از نمایشگرها را حتی از راه دور فراهم می‌کند. این امکان به کمک اتصال نمایشگرهای هتلی به اینترنت و شبکه IP مهیا شده است. در واقع اتصال نمایشگرهای هتلی به شبکه IP باعث شده مدیران هتل‌ها بتوانند برای صرفه‌جویی در انرژی و زمان تا صد دستگاه‌ از نمایشگرها را کنترل کنند و علاوه بر ارائه محتوای سفارشی خود، دستگاه‌هایی را که بدون استفاده در حال کار هستند را شناسایی و از راه دور خاموش کنند. ضمن اینکه ارائه محتوای سفارشی و انعطاف پذیر در پخش محتوای متنوع، یکی دیگر از قابلیت‌های جالبی است که با بهره‌گیری از نمایشگرهای هتلی به جای تلویزیون‌های معمولی نصیب مدیران این مراکز می‌شود. بدین صورت که با توجه به زبان‌ها و ملیت‌های مختلف و حتی گویش‌ها و لهجه‌های متفاوت هر گردشگر می‌توان محتوایی خاص و ویژه برای او پخش کرد، موضوعی که ضمن کمک به برندینگ هر چه بهتر این مراکز، لحظات خاطره‌انگیزی را برای گردشگران خلق می‌کند.

راهکارهای هتلی سامسونگ

نمایشگرهای هتلی سامسونگ با امکان نمایش منوی هتلی و اطلاعات اولیه هتل، از جمله لوگوی هتل، پیام خوش آمدگویی، نمایش ویدئوی تبلیغاتی کوتاه، تنظیمات اولیه مدیر سیستم، و همچنین محدود نمودن دسترسی مهمان به تنظیمات اصلی تلویزیون، بدون نیاز به هیچگونه سرور و شبکه ای، نیاز گردانندگان هتل ها و اماکن اقامت پذیر را در ارائه خدمات برروی تلویزیون اتاق بسیار ساده‌تر

می‌سازد. همچنین اضافه‌شدن دو راهکار LYNK REACH و LYNK SINC برای مدیریت تلویزیون ها از طریق ارتباطات کابلی کواکسیل و شبکه IP بُعد جدیدی را در قبال مزایا و قابلیت‌های تلویزیون های هتلی ارائه می دهد.

LYNK REACH راهکار تلویزیون‌های هتلی سامسونگ برای اماکن و هتل‌هایی است که تنها اتصالات و کابل کواکسیل در آنها بوده و فاقد زیر ساخت شبکه IP می باشند، که در آن سرور سخت افزاری REACH امکان سفارشی کردن منوی اصلی، مدیریت از راه دور تلویزیون و ارسال پیام شخصی به نمایشگرهای گردشگران را از طریق کابل کواکسیل می‌دهد. این پلتفرم راهکاری قدرتمند برای ارسال طیف گسترده‌ محتواها تنها با استفاده از کابل کواکسیل است.
LYNK SINC یکی دیگر از راهکارهایی است که همراه با نمایشگرهای هتلی برای انتقال محتوا و ایجاد فضای تعاملی از طریق شبکه های IP ارائه می‌گردد. این سرویس نیز به منظور شخصی‌سازی محتوای نمایشگرها برای گردشگران تولید شده است. در نمایشگرهای هتلی رابط کاربری پیشرفته و در عین حال ساده‌ای وجود دارد که با توجه به سلایق متفاوت می‌توان شکل محتوای عرضه‌شده را تغییر داد. شخصی‌‌سازی رابط کاربری نمایشگر و شخصی‌سازی محتوا مطابق با تفاوت‌های فرهنگی هر گردشگر از جمله قابلیت‌هایی است که با تجهیز نمایشگرهای هتلی به راهکار جانبی LYNK SINC امکان‌پذیر شده است، ضمن اینکه با استفاده از این راهکار به‌روزرسانی نرم‌افزارها با کمترین هزینه و بدون نیاز به تجهیزاتی خاص انجام می‌شود.
نمایشگرهای هتلی و راهکارهای جانبی آن پاسخی درخور شأن اهالی دهکده جهانی است که با پیشرفت فناوری، نسبت به نسل پیشین خود، انتظارات بیشتری از هتل‌ها و مراکز خدماتی توریسم دارند. از سوی دیگر هتل‌ها با تجهیز اتاق‌های خود به نمایشگرهای هتلی، علاوه بر جوابگویی به سطح بالای توقعات مشتریان، هزینه‌های ناشی از نگهداری و تعمیر سیستم‌های قدیمی را حذف می‌کنند./زوم تک
ارسال نظرات
موضوعات روز