سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵
مزدا سواری اسپورت‌تر و خشک تری دارد و فلوئنس خودرویی با سواری نرم‌تر است که برای مسافت‌های طولانی احتمالا سرنشینان آن احساس راحتی کمتری را تجربه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۴
مزدا 3 بخریم یا رنو فلوئنس؟

تیتر 20 - این دو خودرو در یک کلاس قرار داشته و از موتورهایی کم‌حجم بهره می‌برند. اما مزدا قوی‌تر و البته پر‌شتاب‌تر است. طراحی مزدا اسپورت‌تر است و در مقابل طراحی فلوئنس به کار کسانی می‌آید که طراحی سنگین خودرو را می‌پسندند. کابین فلوئنس راحت‌تر و البته جادار‌تر از مزدا است، اگرچه کیفیت کابین هر دو خودرو خوب بوده و سواری دو خودرو نیز لذت بخش است اما مزدا سواری اسپورت‌تر و خشک تری دارد و فلوئنس خودرویی با سواری نرم‌تر است که برای مسافت‌های طولانی احتمالا سرنشینان آن احساس راحتی کمتری را تجربه می‌کنند. در زمینه خدمات پس از فروش و تامین قطعات فعلا وضعیت مزدا به دلیل سال‌ها حضور در ایران و پشتیبانی از سوی شرکت داخلی بهتر است، اما رنو هم روند رو به توسعه‌ای دارد. در بازار صفر کیلومتر و دست دوم این مزداست که اقبال زیادی دارد و در بازار موفق‌تر است این در حالی است که فلوئنس با افت قیمت زیاد و البته صرف زمان زیاد به فروش می‌رسد. از نظر امکانات بستگی دارد که کدام تیپ فلوئنس را بخرید. تیپ‌های پایه آن آپشن کمتری در مقایسه با مزدا دارند اما فول آن امکانات بیشتری دارد. به‌طور کلی می‌توان هر دو خودرو را انتخابی مناسب دانست که فلوئنس برای خانواده‌ها مناسب بوده و مزدا کسانی که رانندگی اسپورت را دوست دارند راضی‌تر می‌کند.
ارسال نظرات
موضوعات روز