جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
شرکت ارتباطات سیار که با نماد "همراه" در بورس مشغول فعالیت است، به اپراتور همراه اول مربوط می شود و پیش بینی عملکرد خود در سال مالی 96 را اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۰
وعده هایی که همراه اول محقق می کند

تیتر20 - شرکت ارتباطات سیار که با نماد "همراه" در بورس مشغول فعالیت است، به اپراتور همراه اول مربوط می شود و پیش بینی عملکرد خود در سال مالی 96 را اعلام کرده است. این شرکت که شاید از معروف ترین شرکت ها در میان عامه مردم محسوب می شود،‌ با سرمایه 4 هزار میلیارد ریال و در زمینه تهیه و تدوین طرح‌های جامع در زمینه شبکه ارتباطات سیار، بازار یابی، تاسیس، توسعه، بهره برداری و نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار، همکاری با سایر اپراتورها در زمینه تبادل ارتباطات و ترانزیت و رومینگ، ارائه خدمات موردنیاز مشتریان و... فعالیت می کند.
این شرکت در سال 82 تاسیس شده و در 21 آذر 89 در فهرست شرکت های بورسی قرار گرفته است. نگاهی به صورت‌های مالی این شرکت نشان می دهد که اوضاع برای سهامداران همراه اول نسبتا مطلوب بوده و این شرکت در هر دوره با تحقق پیش بینی ها مسیر نسبتا همواری را در حال طی کردن است.
بنابراین گزارش شرکت در سال مالی 94 برای هر سهم مبلغ 6343 ریال سود اندوخت و در سال مالی منتهی به 29 اسفند 95 درآمد هر سهم را 7150 ریال پیش بینی کرده و در عملکرد 9 ماهه منتهی به 30 آذر 95 با تحقق 5395 ریال از این درآمد بودجه را 75 درصد پوشش داده و وعده های امسال را تا پایان پاییز محقق کرده است.
همچنین شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 برای هر سهم درآمد 7565 ریالی پیش بینی کرده که این مبلغ در مقایسه با پیش بینی سال مالی 95 با افزایش 415 ریالی همراه بوده و رشد 6 درصدی را نشان می دهد. ضمن این که  فروش و درآمد ارائه خدمات این شرکت برای سال مالی 96 با رشد 13 درصدی در مقایسه با سال مالی 95 اعلام شده و علت این اتفاق توجه به توسعه شبکه، افزايش تعداد مشترکين و ارائه سرويس هاي جديد ذکر شده است.
سود ناخالص این شرکت هم برای سال مالی 96 با رشد 10 درصدی همراه شده و شرکت دلیل آن را رشد بيشتر درآمدها نسبت به هزينه ها اعلام کرده است.
بنابراین گزارش مخابرات ایران با در اختیار داشتن حدود 91 درصد سهام این شرکت سهامدار اصلی آن محسوب می شود و 9 درصد سهام این شرکت در اختیار سهامداران جز قرار دارد. همچنین آخرین قیمت هر سهم این شرکت 35 هزار و 567 ریال به ثبت رسیده و نسبت قیمت به درآمد هر سهم این شرکت 4.97 است.

ارسال نظرات
موضوعات روز