جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد:
دکتر جمالی: همانطور که در گذشته این تعهد را داده بودیم که در جهت افزایش رضایت مشتریان تلاش کنیم، خوشبختانه و با تلاش تمامی همکاران در گروه سایپا این شرایط در حال تحقق است .
کد خبر: ۱۱۱۴۴
تولید سراتو آپشنال در راستای افزایش سهم بازار

تیتر 20 - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با وجود رقابت بسیار زیادی که در بازار ایران وجود دارد با عرضه خودروهای جدید و متنوع موفق به کسب و افزایش 8 درصدی سهم بازارشدیم که این موفقیت مرهون کار سخت و طاقت فرسایی بوده که با مشارکت همه همکاران و نمایندگی های فروش در سراسر کشور صورت پذیرفته است.
  
با حضور مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جمعی از معاونان و مدیران ارشد گروه و تعدادی از نمایندگی های برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی مراسم تولید سراتو آپشنال به صورت رسمی در خط تولید این خودرو آغاز شد.

در این مراسم دکتر جمالی ضمن ابراز خوشحالی از آغاز تولید این خودرو گفت: همانطور که در گذشته این تعهد را داده بودیم که در جهت افزایش رضایت مشتریان تلاش کنیم، خوشبختانه و با تلاش تمامی همکاران در گروه سایپا این شرایط در حال تحقق است .

وی افزود: بر همین اساس در یک سال گذشته محصولات جدیدی را تولید و وارد بازار کرده ایم و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل گروه سایپا با اشاره به تصویر ذهنی که در چند سال اخیر برای مشتریان از محصولات سایپا ایجاد شده بود گفت: متاسفانه در چند سال گذشته تصویر ذهنی نامناسبی از محصولات گروه سایپا در جامعه ایجاد شده بود که با تلاش همه همکارانم در گروه سایپا و همکاری بسیار مناسب شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور این شرایط اصلاح شد.

وی افزود: آنچه هم اکنون در بین رسانه ها، افکار عمومی، مردم و مسئولین وجود دارد نشان از یک موفقیت چشمگیر در گروه سایپا است و قطعا این روند رشد در سال آینده ادامه خواهد داشت.

جمالی گفت: افزایش  8 درصدی سهم  بازار با وجود رقابت بسیار زیادی که وجود دارد نتیجه این تلاش است و قطعا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بوده که با مشارکت همه همکاران و نمایندگی های فروش در سراسر کشور صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: این تلاش و کوششی که در زمان تحریم و سختی آغاز شده قطعا در جهت ادای دین به مردم، سهامداران و سرمایه گذاران می باشد و امیدوارم برای سال آینده نیز همچنان شاهد این موفقیت ها در گروه سایپا باشیم.

مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: فعالیت بسیار خوب و همراهی شبکه نمایندگی های خدمات فروش و پس از فروش فرصت بسیار مناسبی برای این رشد ایجاد کرده و با افزایش تعداد تولید در سال آینده این مسیر را همچنان طی خواهیم کرد.

وی افزود: پیش بینی می شود روند رشد تولید در سال آ�'ینده ادامه داشته باشد و باید تلاش کنیم همچون سال 95 این روند رشد، مستمر باشد./سایپا نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز