سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰
به نظر می رسد کمال کامیابی نیا برای ادامه حضورش در پرسپولیس تمایلی ندارد و همچنین برانکو باید قید بازگشت نوراللهی را نیز بزند.
کد خبر: ۱۱۲۳۷
بعد از جدایی رضاییان، پرسپولیسی ها انتظار شنیدن این خبر بد را دیگر ندارند!

تیتر 20 - امسال هم مثل سال گذشته سیاست كاری مدیران پرسپولیس این بوده كه با نزدیك شدن به روزهای پایانی فصل، قرارداد برخی از بازیكنان كلیدی‌شان را تمدید كنند.
 
بر این اساس، دیروز ابتدا خبر تمدید 3ساله قرارداد علیرضا بیرانوند با سرخپوشان روی خروجی رسانه‌ها آمد. گلر شماره یك تیم ملی كه ابتدای این فصل با قراردادی دوساله به پرسپولیس آمده بود، دیروز قراردادش را برای 3سال دیگر هم تمدید كرد تا به این ترتیب اولین پرسپولیسی قطعی در قرن آینده خورشیدی باشد! پس از بیرانوند، محمد انصاری هم كه پیش‌تر وعده داده بود در این مورد اتفاقات خوبی رخ بدهد، قراردادش را برای یك فصل دیگر با قرمزها تمدید كرد.
 
به نظر می‌رسد این موج همچنان ادامه داشته باشد و به زودی بازیكنان بیشتری قراردادشان را تمدید كنند. این از آن دست اتفاقات خوبی است كه پیش از این در فوتبال ایران سابقه نداشته اما حالا در باشگاهی به بزرگی پرسپولیس درحال تبدیل شدن به یك رویه است.
 
با این اوصاف، همچنان در همین تیم هم نشانه‌های نگران‌كننده‌ای به چشم می‌خورد. به عنوان مثال كمال كامیابی‌نیا، یكی از موثرترین بازیكنان پرسپولیس است كه قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. در همین چند هفته گذشته و بعد از محرومیت این بازیكن، به وضوح جای خالی كمال در پرسپولیس حس شده و همه فهمیده‌اند كه او چه ارزشی برای باشگاهی دارد. با این وجود هنوز خبری از تمدید قرارداد كامیابی‌نیا نیست و بعید است كه این اتفاق تا پایان فصل رخ بدهد.
 
كمال ابتدای فصل جاری هم بعد از كلی كشمكش قراردادش را با قرمزها تمدید كرد و البته بر خلاف خیلی از بازیكنان این تیم حاضر به امضای قرارداد دوساله نشد. به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس باید در این مورد هم چاره‌ای بیندیشند و اجازه ندهند دوباره تیم‌شان با حفره بزرگ در میانه میدان مواجه شود.
 
نوراللهی هم آخر فصل نمی‌آید

بین دو نیم‌فصل زمانی كه احمد نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی‌اش راهی تراكتورسازی شد، برخی منابع خبری گزارش دادند كه او تنها 7ماه سرباز است و به این ترتیب ابتدای لیگ هفدهم به جمع سرخپوشان تهرانی برمی‌گردد. با این وجود دیروز خبری منتشر شد مبنی بر آنكه هم نوراللهی و هم عالیشاه تنها شش ماه كسری خدمت دارند و هردو باید تا فروردین97 در تیم‌های نظامی توپ بزنند. به این ترتیب خلأ هافبك دفاعی برای پرسپولیسی‌ها ابتدای فصل آینده هم پر نخواهد شد و آنها چه با كمال و چه بدون كمال باید به دنبال یافتن گزینه‌های مناسب برای این پست باشند./همشهری ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز