جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید بلایی که سر صادقیان آمد سر رضاییان بیاورید.
کد خبر: ۱۱۲۶۶
شوک برای پرسپولیسی ها/ستاره سرخپوشان اگر اخراج شود، استقلالی می شود!

تیتر 20 - بهروز رهبری درباره وضعیت پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس قهرمان نیست. اینکه بگوییم همین الان کار قهرمانی تیم تمام شده است تفکری اشتباه است. جذابیت فوتبال به همین است که نتیجه آن را نمی توان پیش بینی کرد. شما می توانید یک نتیجه را حدس بزنید اما بعد از 90 دقیقه می بینید که حدسیات تان کاملا اشتباه بوده است. کسی فکر نمی کرد که بارسلونا 4 گل از پاریسن ژرمن بخورد. گاهی معادلات شما برهم می خورد. حالا از کجا معلوم است که پرسپولیس در بازی های بعدی به پیروزی برسد. بدترین چیز برای پرسپولیس این است که فکر کند کار تمام است. آنها در بازی با استقلال هم به خصوص در گل اولشان در همین تفکر باختند و آن بلا سرشان آمد. حالا هم، هم استقلال شانس دارد و هم تراکتورسازی. اگر پرسپولیس فکر کند قهرمانی اش حتمی است بلای دیگری سرش می آید.
وی افزود: امسال پرسپولیس تیم خوبی بوده است. وقتی همه از یک تیم تعریف می کنند نمی توان منکر خوب بودن آن تیم شد اما اشکالاتی هم وجود داشته است. در برخی بازی ها برانکو اشتباه کرد، در برخی بازی ها بازیکنان و در بازی هایی هم داوران اشتباه کردند. اینکه بگوییم این پرسپولیس بهترین تیم سال های اخیر است را قبول ندارم. به نظر من این تیم امسال پتانسیل این را داشت تا بهتر خودش را نشان دهد اما بعضی مواقع حاشیه ها مانع شد. مثل همین حاشیه آخر رامین رضاییان. روی هم رفته امسال پرسپولیس تیم خوبی بود.
مدافع اسبق پرسپولیس درباره رامین رضاییان و تصمیمی که قرار است باشگاه پرسپولیس درباره او بگیرد بیان داشت: به نظر من باشگاه هیچ کاری نباید بکند. اینها جوان هستند و پرانرژی. من وقتی خودم به روزهای فوتبالم فکر می کنم و یاد آن کارهایی که در زمان علی آقای پروین انجام دادم می افتم به خودم می گویم چه کارهایی بود که تو می کردی در بازی با الهلال دنبال بازیکن کلمبیایی آنها کردم که الان به آن کار خودم می خندم. زمان ما هم در تمرینات دعوا بود . نه یک بار، دو بار هزار بار. چک می زدیم، لگ پرتاب می کردیم و ... اما هر بار که دعوا می شد علی پروین رویش را آن طرف می کرد که انگار دعوا را ندیده است. بعد هم بزرگترها و محمودخان خوردبین با ما صحبت می کردند و با جریمه موضوع خاتمه پیدا می کرد.
رهبری فر خاطرنشان کرد: اگر قرار اخراج بود علی پروین صدبار من را از آن تیم کنار گذاشته بود اما علی آقا همیشه سعی می کرد بازیکنانی که پرسپولیسی هستند را حفظ کند. بعد ها که خود ما بزرگ تر شدیم با جوان ها صحبت می کردیم. خود من بارها با مهرداد اولادی خدابیامرز صحبت کردم. الان هم بزرگانی مثل سیدجلال حسینی باید کمک کنند. آنها باید با رامین رضاییان حرف بزنند. به راحتی که نمی توان یک بازیکن را کنار گذاشت. رامین حیف است و می تواند در آسیا به پرسپولیس کمک کند.
وی درباره رامین رضاییان اضافه کرد: اگر بازیکن را حذف کنیم و برود استقلال دل هوادار پرسپولیس می شکند. مگر علی پروین که هاشمی نسب را اخراج کرد چه اتفاقی افتاد ، رفت استقلال و آن همه جنجال درست شد. صدهزار نفر شعار می دادند: «مهدی بیا پول بگیر!» در حالی که مهدی برای پول نرفته بود او را بیرون کردند. حالا هم وقتی یک بازیکن مثل رامین رضاییان که پرسپولیس را دوست دارد اخراج شود برای آنکه عقده اش را خالی کند به استقلال می رود. علی انصاریان چرا به استقلال رفت؟ آیا استقلالی بود؟ او هم از روی لجبازی آن تصمیم راگرفت.ما باید به این نفرات کمک کنیم و به جای آنکه به دنبال اخراج شان برویم با آنها حرف بزنیم.
رهبری فر درباره شایعه مذاکره استقلالی ها با رضاییان طی روزهای اخیر گفت: نمی توانیم به استقلالی ها ایراد بگیریم. اگر یک بازیکن شاخص استقلال هم اخراج شود پرسپولیسی ها سراغ او می روند. به نظر من نباید درباره رامین رضاییان از لفظ اخراج استفاده کرد. من نمی گویم برانکو کار اشتباهی می کند او می خواهد نظم تیمی اش را حفظ کند. رضاییان هم باید در چارچوب باشگاه قرار بگیرد اما نیازی نبود این موضوع را آنقدر کش بدهند و از باشگاه می خواهم از این مساله بگذرد. می توانستند بایک تنبیه انضباطی و جریمه مانع ادامه پیدا کردن بحث شوند. الان 10 روز است که همه مسایل و حاشیه های پرسپولیس در رامین رضاییان خلاصه شده است./کاپ
ارسال نظرات
موضوعات روز