سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
سرمربی مروات با باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد به توافق رسید اما اختلاف نظرهایی در فهرست شاگردانش وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵
با این کار برانکو، شاید شایعه ها پایان یابد!

تیتر 20 - آخرین جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در حالی برگزار شد که توافق‌های نهایی در مورد تمدید قرارداد سرمربی سرخ‌ها به وجود آمده بود.
 
هر چند که پرسپولیسی‌ها تلاش کردند تا خبری از جلسه‌شان با برانکو منتشر نشود ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بحث اصلی آخرین جلسه سرخ‌ها در مورد لیست بازیکنان فصل آینده این تیم بوده است.
 
محمدرضا زادمهر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین جلسه باشگاه با برانکو چنین می‌گوید: «من در آن جلسه حضور نداشتم ولی تصمیم باشگاه بر این است که قرارداد برانکو تمدید شود. تا آنجایی که به من گفتند و خبر دادند، ماجرای تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس 90 درصد قطعی شده و مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.»
 
زادمهر معتقد است که باشگاه از عملکرد برانکو راضی است و هواداران پرسپولیس نیز دوست دارند که سرمربی کروات در این تیم بماند و به همین دلیل قرار است که باشگاه هرچه سریع‌تر پروسه تمدید قرارداد برانکو را به مرحله نهایی برساند.
 
هر چند که در مورد تمدید قرارداد برانکو مشکل خاصی وجود ندارد ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد لیست بازیکنان این تیم برای فصل آینده هنوز به توافق نرسیده‌اند.
 
گویا برانکو با حضور بعضی از بازیکنان در پرسپولیس مخالف است و ترجیح می‌دهد که آنها جایی در لیست فصل آینده سرخ‌ها نداشته باشند ولی مسئولان باشگاه نظر دیگری دارند و معتقدند که نباید قید بازیکنان تاثیرگذار تیم‌شان را به خاطر بعضی از سوءتفاهمات بزنند.
 
حتما به خاطر دارید که چندی پیش سیدجلال حسینی به‌رغم علاقه و تعصبش به پرسپولیس اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی را برای ماندن در این تیم نگرفته و همین جمله باعث شد تا حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این موضوع و دلیل اظهارنظر سیدجلال به وجود بیاید.
 
اما این پایان ماجرا نیست چون در مهم‌ترین بخش می‌شنویم که برانکو تمایل دارد بحث اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس را به لیست فصل آینده سرخ‌ها ربط دهد!
 
گویا برانکو در صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته اعلام کرده که دیگر نیازی به رضاییان ندارد. با این حساب و با توجه به اینکه برانکو برای فصل آینده رامین را نمی‌خواهد بعید است که سرمربی پرسپولیس در شرایط فعلی نیز نظر مساعدی برای بازگشت رامین به تمرینات پرسپولیس و بازی‌های این تیم داشته باشد.
 
* حکم رضاییان اول هفته اعلام می‌شود

جلسه نهایی برای روشن شدن تکلیف رامین رضاییان هفته آینده برگزار می‌شود و قرار است که روز شنبه یا یکشنبه باشگاه پرسپولیس حکم نهایی در مورد رضاییان را اعلام کند.
 
در حالی که رضاییان این روزها به صورت انفرادی تمرین می‌کند و در مورد ماجرای اخیر نیز اظهار ندامت کرده، تصور می‌رفت که قضیه او ختم به خیر شود. اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برانکو نظری برای بخشیده شدن رضاییان ندارد و او را نمی‌خواهد./روزنامه گل
ارسال نظرات
موضوعات روز