جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
حسین عسگری:
رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، روز موفقی را سپری نکرد و یک پنالتی پرسپولیس را ندید و یک بازیکن از استقلال خوزستان را هم باید اخراج می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶
داور شانس آورد که پرسپولیس برنده شد!

تیتر 20 - حسین عسگری در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: حیدری از داوران بین المللی و الیت ماست اما او باید خودش را آماده‌تر کند. برخی از تصمیماتی که در این بازی گرفت به هیچ عنوان طبق قانون نبود و فقط می‌توانم بگویم که این داور شانس آورد که در این بازی پرسپولیس برنده شد.
 
وی افزود: اشتباهاتی که او انجام داد شاید در نتیجه یک بر صفر بازی تأثیر نداشت اما اشتباهات کوچکی هم نبود. در گل دوم پرسپولیس داور 2 گزینه داشت یا باید آوانتاژ می‌داد که تسلطش را به بازی نشان می‌داد و یا اینکه وقتی خطا اعلام کرده باید بازیکن استقلال خوزستان را از زمین اخراج می‌کرد زیرا این بازیکن یک شانس مسلم گلزنی را از حریف گرفته بود و خطا هم بیرون از محوطه صورت گرفت. اگر خطا داخل محوطه جریمه بود کارت زرد و اعلام پنالتی کافی بود.
 
عسگری تصریح کرد: خطایی که روی محسن مسلمان در محوطه جریمه رخ داد یک خطای آشکار پنالتی بود که داور این را هم اعلام نکرد و همین تصمیم غلطش باعث شد که مسلمان و بازیکن استقلال خوزستان با هم درگیر شوند و به هر دوی آنها کارت زرد نشان بدهد که دلیل این کارت‌ها تصمیم غلطی بود که داور گرفت.
 
وی با اشاره به اخراج سرمربی استقلال خوزستان گفت: اخراج سرمربی هم باز هم ناشی از تصمیم غلط داور بود زیرا او خطای بی‌مورد بازیکن استقلال خوزستان را اعلام کرد که باعث اعتراض این بازیکن و نیمکت‌نشینان استقلال شد و در نهایت سرمربی را اخراج کرد. داور روز موفقی را پشت‌سر نگذاشت و فقط شانس آورد./فارس
ارسال نظرات
موضوعات روز