جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
رضاییان:
همبازی مدافع راست جنجالی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان هم دل خوشی از او ندارند و اگر برگردد روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۱۲۸۵
دیگر به پرسپولیس برنمی گردم / برانکو با من کاری کرد که با بازگشت بیشتر آبرویم برود

تیتر 20 - رفتارهای رامین رضاییان این روزها طعم شیرین قهرمان شدن پرسپولیسی‌ها را کمی تلخ کرده است. او که به صورت تحمیلی و با فشار باشگاه در ابتدای فصل به پرسپولیس بازگشت آن هم علیرغم مخالفت شدید برانکو ایوانکوویچ، باز هم با رفتارش در اردوی دوبی باعث شد تا دیگر آستانه صبر برانکو لبریز شود.
 
سرمربی پرسپولیس با پاره کردن کاغذ آن هم پیش چشم خبرنگاران عملا نشان داد هیچ تمایلی به بازگشت رضاییان به تمرینات ندارد. در حال حاضر بر سر ماجرای رضاییان باشگاه پرسپولیس به دو دسته تقسیم شده است. یک طرف برانکو و طرف دیگر کلیه مسئولان از جمله محمود خوردبین.
 
بازگشت رضاییان بنا به گفته اطرافیانش دیگر به صلاح او نیست. یک فرد نزدیک به رضاییان که در پرسپولیس نیمکت نشین است در صحبتی تلفنی که با رامین داشته به او توصیه کرده اگر به تمرینات هم برگردد شانسی برای بازی کردن دیگر به او داده نمی شود. حتی دیگر مصدومیت و محرومیت هم پستی های رامین هم دلیل نمی‌شود تا برانکو به او بازی دهد.
 
این موضوع را خود رامین هم تایید کرده و گفته شاید دیگر به پرسپولیس نیاید چون کاری که برانکو با او کرده دیگر شرایطی برای بازگشت ندارد و بیشتر آبرویش می‌رود. رامین به دنبال این است تا با حفظ آمادگی به اردوی تیم ملی دعوت شود.
 
در این باره این همبازی مدافع راست جنجالی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان هم دل خوشی از او ندارند و اگر برگردد روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت.
 
از مکالمه صورت گرفته میان رضاییان و همبازی‌اش می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالا رامین خودش راغب به بازگشت به پرسپولیس نباشد. هر چند که این مدافع جنجالی گفته هنوز تصمیم قطعی خودش را نگرفته است./روزنامه گل
ارسال نظرات
موضوعات روز