سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
علی اکبر طاهری به رامین رضاییان توصیه کرد صبور باشد تا سیاست‌های او پیاده شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۲
هواداران پرسپولیس، یک قدم فاصله دارند تا غافلگیری!

تیتر 20 - سرپرست باشگاه پرسپولیس که پنج‌شنبه شب مهمان برنامه ورزش و مردم بود، پس از صحبت‌های رامین رضاییان به بازیکن مغضوب برانکو ایوانکوویچ توصیه کرد که صبور باشد تا سیاست‌های او پیاده شود.

طاهری توضیح بیشتری درباره "سیاست"‌های خود نداد اما بهرام شفیع، مجری برنامه ورزش و مردم تلاش کرد در نخستین برنامه ورزش و مردم در ۳۸ سالگی به طور تلویحی بخشش رضاییان را اعلام کند.

رضاییان که در حین صحبت‌های طاهری روی خط این برنامه تلویزیونی آمده بود، گفت: نمی‌خواهم به عقب برگردم اما من هشت سال در لیگ برتر بازی کردم و کوچکترین مشکلی نداشتم. اتفاقی که افتاد شاید به خاطر فشار تمرینات بود. علیپور همشهری و دوست من است. می‌خواهم از هواداران، پیشکسوتان، طاهری و برانکو عذرخواهی کنم. شاید انتظار بیشتری داشتند که من خودم را کنترل کنم. اگر به تیم برگشتم باعث افتخارم خواهد بود که در کنار هم‌تیمی‌هایم جشن قهرمانی بگیرم اما گر هم قسمت نشد به تیم برگردم، برای پرسپولیس و تداوم این راه دعا می‌کنم. این را هم بگویم که آقای طاهری خیلی برای من زحمت کشیدند و هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم.

پس از صحبت‌های رضاییان، سرپرست باشگاه پرسپولیس که از حضور تلفنی بازیکن تیمش غافلگیر شده بود، گفت: من برانکو را هم قبول دارم و هم رابطه قلبی با او دارم. قبل از بازی‌ها هیچ وقت با برانکو صحبت نمی‌کنم اما بعد از بازی‌ها برانکو در باشگاه حاضر می‌شود و با هم بازی را آنالیز می‌کنیم و مثلا به ایشان می‌گویم این تعویض خوب بود یا نبود. شرایطی که وجود دارد این است که من از بازیکنانی که تجربه بالاتری دارند، انتظارم بیشتر است. رامین عزیز من است اما باید صبوری کند تا سیاست من پیاده شود./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز