چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
کاپیتان تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از اعضای هیات مدیره این باشگاه می‌گوید آن‌ها به دنبال موفقیت استقلال نیستند.
کد خبر: ۱۱۳۵۲
تیتر 20 - مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال درباره پیروزی این تیم برابر لوکوموتیو بیان کرد: خدا را شکر که توانستیم دل هوادارانی که زیر باران برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند را شاد کنیم و پیروزی خوبی را به دست بیاوریم. تیم لوکوموتیو تیم خوبی بود و ما توانستیم مقابل آن‌ها به برتری برسیم.

کاپیتان استقلال درباره مشکلات این باشگاه و هجمه‌هایی که علیه او وجود دارد، بیان کرد: ما باید یک مجموعه باشیم و کار این مجموعه خوشحال کردن دل هواداران و موفقیت باشد. در حالی که اعضای هیات مدیره ما به دنبال هر چیزی هستند غیر از این موفقیت. یکی با شماره‌های ناشناس به بازیکنان زنگ می‌زند و می‌گوید که من متصل به فلان ارگانم. یکی دیگر از اعضای هیات مدیره به دنبال این است که پسرش را در تیم استخدام کند و دیگری می‌خواهد پول تو جیبی‌های سفرهای خارجی‌اش را از باشگاه به دست بیاورد. در حالی که ما نه زمین تمرین مناسب داریم و نه امکانات.

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که آقای افتخاری با ما کردند، قرار است تا فردا ظهر به ما ۱۰ درصد بدهند و ما نیز صحبتی نکنیم. این‌ها را می‌گویم تا فکر نکنند ما نمی‌فهمیم و سرمان را زیر برف کرده‌ایم. ما از همه چیز خبر داریم. من یا کاوه رضایی یا خسرو حیدری می‌توانیم با ۵ میلیون شب عید خود را بگذرانیم اما بازیکنانی مانند حق‌دوست و زکی‌پور چگونه می‌توانند به شهرستان خود برگردند در حالی که نه پولی دارند و نه سوغاتی برای خانواده خود تهیه کرده‌اند.

رحمتی ادامه داد: تاکنون در طول قدمت استقلال دیده‌اید که ۵ روز تمرین این تیم تعطیل شود؟ در حالی که این اتفاق امسال برای ما افتاد. هیات مدیره ۴-۵ ساعت با هم جلسه گذاشتند و خروجی آن تخریب سرمربی و رحمتی و مستقر کردن فردی برای تبلیغات در رسانه‌هاست.

رحمتی گفت: ما بازیکنان جوانی داریم و میانگین سنی تیم ما بدون من و پادوانی بسیار جوان می‌شود. بحث مالی نیست و ما دغدغه بازیکنان جوان‌مان را داریم./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز