جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
موتور ب‌ام‌و کم‌حجم‌تر اما پر‌قدرت‌تر از ولوو است؛ اما در عین حال قیمت بالاتری نیز دارد. هر دو خودرو از طراحی خوبی برخوردارند اما ب‌ام‌و خودرویی به روز‌تر است .
کد خبر: ۱۱۴۰۹
ب‌ام‌و 428i بخریم یا  ولوو C70 ؟

تیتر 20 - با وجود آنکه خودروهای روباز از طرفداران زیادی برخوردار هستند، اما بازار ایران از این نظر دست پری ندارد. ب‌ام‌و 428 و ولوو C70 دو نمونه از این خودروها هستند. موتور ب‌ام‌و کم‌حجم‌تر اما پر‌قدرت‌تر از ولوو است؛ اما در عین حال قیمت بالاتری نیز دارد. هر دو خودرو از طراحی خوبی برخوردارند اما ب‌ام‌و خودرویی به روز‌تر است چرا که آخرین مدل‌های ولوو C70 بازار ایران مربوط به سال 2014 هستند. به همین دلیل چه در طراحی کابین و چه در طراحی بیرونی می‌توان ب‌ام‌و را به روز‌تر دانست این به‌روزتر بودن به امکانات نیز نفوذ کرده و ب‌ام‌و با آپشن بیشتری در دسترس قرار دارد اما اگر بخواهیم به گونه دیگری به دو خودرو بنگریم باید گفت که ولوو درون کابین فضای بیشتری را برای سر‌نشینان در نظر گرفته است و همچنین ایمنی بالاتری نسبت به ب‌ام‌و دارد. اگر چه هر دو خودرو از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارند، اما نمی‌توان این نکته را انکار کرد که ولوو در زمینه ایمنی پیشرو است. هر دو خودرو در بازار دست دوم اقبال خوبی ندارند و افت قیمت زیادی پیدا می‌کنند. با این حال 428 را می‌توان راحت‌تر از C70 فروخت. از نظر استهلاک این ولوو C70 است که دست بالا را می‌گیرد. هر‌چند قطعات آن در بازار بسیار کمیاب است. این مساله در مورد خدمات پس از فروش نیز صدق می‌کند و ب‌ام‌و وضعیت بهتری دارد.
ارسال نظرات
موضوعات روز