سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
با آغاز تعطیلات نوروزی قطعا بسیاری از خانواده ها و شهروندان به فکر سفر هم می افتند، اما ممکن است با انتخاب اشتباه زمان سفر، مدت زیادی را در جاده و ترافیک سنگین خودروها بگذرانند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴
بهترین زمان سفر در نوروز

تیتر20 - با آغاز تعطیلات نوروزی قطعا بسیاری از خانواده ها و شهروندان به فکر سفر هم می افتند، اما ممکن است با انتخاب اشتباه زمان سفر، مدت زیادی را در جاده و ترافیک سنگین خودروها بگذرانند. رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور ناجا بهترین زمان سفر در ایام نوروز را با استناد به پیش بینی ها و تجربیات سال های قبل اعلام کرده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌ها همواره حجم سفرها در حال افزایش بوده است، اما خوشبختانه با اقدامات انجام شده تا کنون گره ترافیکی در جاده‌ها نداشتیم و تنها در مواقعی ترافیک پر حجم و نیمه سنگین بوده است.

وی درباره آن دسته از شهروندانی که تا کنون سفر خود را آغاز نکرده‌اند، گفت: تجربه سال‌های گذشته و همچنین پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در روز تحویل سال و یک روز قبل و بعد از آن حجم ترافیک در جاده‌ها افزایش می‌یابد، از این روز پیش‌بینی می‌شود که در روز دوشنبه و سه شنبه امسال نیز ترافیک در جاده‌ها به ویژه جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی و کلانشهرها افزایش یابد، به همین دلیل توصیه ما به شهروندان این است که اگر تا عصر امروز برای سفر اقدام نکرده‌اند، سفر خود را به یک روز بعد از سال تحویل موکول کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین در میانه تعطیلات نوروزی، یعنی هنگام آغاز موج نخست بازگشت از سفرهای نوروزی و آغاز موج دوم سفرها نیز حجم ترافیک افزایش می‌یابد.

رحمانی همچنین گفت: در آخرین روزهای تعطیلات نیز همه ساله شاهد افزایش حجم بازگشت از سفرها هستیم و از این رو از شهروندان می‌خواهیم که زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کرده و آن را به روز آخر تعطیلات موکول نکنند.
ارسال نظرات
موضوعات روز