سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
معمولا برای کسانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند هزینه اقامت در هتل به یکی از دغدغه ها تبدیل می شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۲
چگونه هزینه اقامت در هتل را کم کنیم؟

تیتر20 - معمولا برای کسانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند هزینه اقامت در هتل به یکی از دغدغه ها تبدیل می شود. حتی گاهی شاید فکر به هزینه های بالای اقامت در هتل آن ها را به کلی از سفر منصرف کند و لذت تجربه سفر و لحظاتی شاد را از آن ها بگیرد. اما راه هایی وجود دارد که به کمک آن می توان تا جایی که می شود هزینه های اقامت در هتل را کاهش داد.

از تخفیف های ویژه هتل ها استفاده کنید
اگر گشتی در اینترنت بزنید می بینید که سایت های زیاد داخلی و خارجی وجود دارند که تخفیف های هتل ها را ارائه می دهند و شما را از این تخفیف ها با خبر می کنند. معمولا سیاست بیشترهتل ها این گونه است که در زمان هایی مشخص تخفیف هایی را  برای مهمانان در نظر بگیرند، زمان و مقدار این تخفیف ها از طریق سایت های خاص متنشر می شود. اگر به این تخفیف ها بی توجه باشید به هتل های دیگر رفته و هزینه های بیشتری را پرداخت می کنید پس چند وقت مانده به سفر همیشه این سایت ها را چک کنید.


خودتان با هتل تماس بگیرید
کسانی که خودشان از سیستم رزواسیون هتل ها اطلاعاتی ندارند از آژانس های مسافرتی برای این کار کمک می گیرند هرچند که این کار در بیشتر مواقع به نفع شماست اما قبل از اینکه این آژانس ها رزرو شما را قطعی کنند خودتان با هتل تماس گرفته و قیمت های دقیق را پرس و جو کنید در این صورت انتخابی مطمئن تر دارید.

از رزروهای کنسل شده استفاده کنید
گاهی پیش می آِید که برخی افراد که از قبل هتل رزرو کرده اند به دلیل بروز مشکلاتی از سفر منصرف شوند برخی از آن ها گاهی رزرو خود را حتی با قیمت پایین تر به دیگران واگذار می کنند در این صورت می توانید با کمی جست و جو و پیدا کردن این افراد هزینه های سفر خود را به مقدار زیادی کم کنید.

رزرو آنلاین انجام دهید
با رزرواسیون آنلاین می توانید به راحتی هتل های مختلف را جست و جو و قیمت هتل ها را با هم مقایسه کنید و مطابق با بودجه خود هتلی مناسب را انتخاب کنید. معمولا هتل ها برای تشویق شما به رزرو آنلاین تخفیفات زیادی را برای این کار در نظر می گیرند که اگر از آن ها استفاده کنید می تواند در کاهش هزینه های شما موثرباشد.

هتل و پرواز را همزمان رزرو کنید
در بیشتر وقت ها رزرو هتل و پرواز به صورت همزمان باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود چون گاهی ایرلاین ها پیشنهادات ویژه برای رزرو هتل دارند و گاهی هم هتل ها تخفیف های ویژه ای را برای پروازی خاصی در نظر می گیرند.

از رزروهای لحظه آخری استفاده کنید
گاهی هتل ها  برای خالی نماندن اتاق های خود، اتاق ها را با قیمت کم ارائه می دهند معمولا این اتفاق زمانی می افتد که روزهای اوج مسافرت نزدیک باشد و اتاق ها خالی مانده باشد در این صورت حتی می توانید اتاقی بسیار لوکس با قیمتی پایین داشته باشید.

ارسال نظرات
موضوعات روز