سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
بازار خودرو به طور فزاینده ای شبیه به یک تلویزیون سیاه و سفید به نظر می رسد چرا که اکثر خودروهای جدید فروخته شده در این روزها با کم ترین رنگ های جذاب و شاد به فروش رفته اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱
خرید خودرو
تیتر20 - این نتیجه گیری بر اساس گزارش تازه منتشر شده ای از تامین کننده رنگ خودروها، Axalta است که اعلام کرده 777 درصد از خودروها، وانت ها و شاسی بلندهای فروخته شده در سال 20166 دارای رنگ های سفید، نقره ای و مشکی بوده اند. این امر نیز گواهی بر آن است که خریداران خودرو بسیار بی حوصله و کسل هستند.
 رنگ سفید 37 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و پس از آن رنگ مشکی با سهمی 18 درصد، خاکستری و نقره ای هر یک با سهمی 11 درصدی قرار دارند. از همه بدتر آن که 2016 ششمین سال متوالی است که رنگ سفید در صدر فروش خودروها قرار دارد در حالی که در سال 2011 این جایگاه به رنگ نقره ای تعلق داشت. با در نظر گرفتن تمام این رنگ ها در یک پارکینگ به نظر می رسد که یک فیلم سیاه و سفید را می بینیم.
این ترکیب در آمریکای شمالی کمی بهتر است چرا که رنگ های قرمز و آبی نیز به ترتیب با سهم های 10 و 8 درصدی در این لیست قرار دارند اگرچه رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای همچنان در صدر هستند./خبر خودرو
ارسال نظرات
موضوعات روز