سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
به طور معمول وقتی خانه‌ای از کسی می‌خرید، صاحب خانه ماشین شخصی خودش را هم بر روی قرارداد به شما نمی‌دهد، اما اخیرا یک صاحب ملک در بریتیش کلمبیا واقع در کشور کانادا، قصد دارد یک ملک بزرگ به همراه 340 اتومبیل را به فروش برساند.
کد خبر: ۱۱۶۱۰
فروش ملک عجیبی با بیش از 340 اتومبیل!

تیتر 20 - اگر از شهر "کملوپس" حدود یک ساعت به سمت شرق حرکت کنید، به یک ملک بزرگ متعلق به "مایک هال" خواهید رسید که در آن چندین هکتار زمین، یک خانه بازسازی شده، خانه‌های فولادی 1200 فوت مربعی، یک فروشگاه ترمیم شده 900 فوت مربعی و... وجود دارد، اما مهم‌ترین چیزی که می‌توان به وفور در این ملک پیدا کرد، بیش از 340 دستگاه اتومبیل است که هر یک از آنان ارزشی 500 دلاری الی 35 هزار دلاری دارند که حالا در قالب یک قرارداد جامع به صاحب جدید ملک واگذار خواهد شد.

فروش ملک عجیبی با بیش از 340 اتومبیل!

مایک هال در این رابطه چنین گفت: من در ابتدا با خرید 20 دستگاه شروع به جمع آوری اتومبیل کردم. سپس این تعداد بعد از یک دوره خاص به 50 عدد افزایش یافت و بعد از آن به 100 عدد رشد کرد تا اینکه به چنین کاری اعتیاد پیدا کردم و 100دستگاه خودرو به 200 دستگاه رسید و بعد از آن هم از مرز 300 دستگاه عبور کرد. الان هم آمار دقیقی از اتومبیل‌ها ندارم، ولی مطمئنا بیشتر از 340 دستگاه هستند که همگی آنان در یک معامله بزرگ واگذار خواهند شد.

حال این ملک به همراه تمامی خودروهایش چه قیمتی خواهد داشت؟! خب باید گفت که در اولین پیشنهاد توسط شرکت املاک Century21، قیمتی حدودا 1.45 میلیون دلاری برای خرید این ملک عنوان شده است، در حالی که با یک حساب سرانگشتی می‌توان تنها ارزش ماشین‌ها را بسیار بیشتر از این رقم دانست، هرچند شرکت Century21 بیشتر به دنبال این ملک است تا ماشین‌های داخل آن برایش اهمیتی داشته باشد./خودروبانک
ارسال نظرات
موضوعات روز