پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنانی ضعیف تر از نوری داشتیم اما عجیب است که کاری به آنها نداشتند و علیه نوری شعار دادند.
کد خبر: ۱۱۶۳۳
از کسر قرارداد نه؛ از یک جمله ناراحتم!

تیتر 20 - امیر قلعه نویی درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی پیش از مصاف با صبای قم اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم. صبای قم در نیم فصل دوم متحول شده است و نتایج این تیم نشان می دهد که انگیزه بسیاری دارد. ما نیز شرایط خوبی را داریم و اگر بدشانسی نیاوریم می توانیم با دست پر این بازی را پشت سر بگذاریم. هرچند متاسفانه ادینیو را به علت آسیب دیدگی در این بازی در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره امتیازاتی که تیمش در بازی های اخیر از دست داده است بیان داشت: امروز قبل از تمرین جلسه آنالیز داشتیم. ما هم بدشانسی آوردیم و هم کم شانسی. در بازی آخر موقعیت های بالای 80درصد ما گل نشد و در مقابل توپی که حتی موقعیت معمولی هم برای آن نتوانیم به کار ببریم آمد و وارد دروازه مان شد. در نیم فصل دوم از این مدل بدشانسی ها بسیار برایمان اتفاق افتاد. در بازی با سایپا توپ های زیادی را گل نکردیم. درست است که ما 3 مساوی داشتیم اما فقط در بازی با فولاد شرایط مساوی بود  و دیگر بازی ها باید با اختلاف دو، سه گل پیروز می شدیم. جا دارد به بچه های تیمم خسته نباشید و خداقوت بگویم. زیرا با تمام مشکلاتی که دارند همه توان شان را به کار می برند. 

سرمربی تراکتورسازی افزود: براساس آماری که ما از گروه آنالیز خود گرفته ایم بچه ها عملکرد خوبی را داشته اند. امیدوارم فقط در ادامه بدشانسی ها دست از سر ما بردارد. 
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا محمد نوری پس از اتفاقات دیدار گذشته شرایط روحی مناسبی پیدا کرده است بیان داشت: محمد بازیکن باتجربه ای است و مطمئن باشید تحت تاثیر این مسایل قرار نمی گیرد. یکسری ها به دنبال منافع خودشان هستند و کاری به این ندارند که چه بلایی سر تراکتورسازی بیاید. آنها دوست ندارند این تیم به شرایط آرمانی برسد وگرنه تیمی که به آن خوبی و با آن کیفیت فوتبال بازی می کرد نباید مورد کم لطفی قرار بگیرد. محمد نوری در آن بازی جزو 4 بازیکن خوب ما بود. ما در همان بازی بازیکنانی ضعیف تر از نوری داشتیم اما عجیب است که کاری به آنها نداشتند و علیه نوری شعار دادند. 

وی درباره بخشش فرزاد حاتمی خاطرنشان کرد: من اصولی دارم که هیچوقت آن اصول را زیر پا نمی گذارم. آن موضوع تمام شد. اگر فرزاد هرچه سریع تر به شرایط خوب برنگردد اول به خودش ضربه زده است. یک بازیکن اگر حواسش به رفتارش نباشد قبل از آنکه به تیم ضربه بزند خودش آسیب دیده است.

قلعه نویی درباره شایعه خداحافظی ادینیو از دنیای فوتبال تصریح کرد: او دیروز هم مصدوم شد و بازی را از دست داد اما درباره خداحافظی اش از فوتبال چیزی به من نگفته است. 
سرمربی تراکتورسازی که گفته می شود به خاطر کسر قراردادهای بازیکنان ناراحت است در این باره اذعان داشت: من از بابت کسر قراردادها ناراحت نشدم.من همیشه گفته ام که آقای آجورلو زحمت می کشد و از ایشان ممنون هستم. فکر می کنم در بدترین شرایط ممکن اقای آجورلو باید باشگاه را مدیریت کند. اتفاقاتی که افتاد و پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته شد، در کنار بی پولی ها و مشکلات مالی کار را برای ایشان بسیار دشوار کرد. با این حال باز هم می گویم که آقای آجورلو تلاش کرده و ممنون ایشان هستم. در بیانیه ای اخیر نکته ای بود که به نظرم درست نبود. عنوان شده که تیم شرایط قهرمانی دارد در حالی که در نیم فصل دوم با توجه به اتفاقاتی که رخ داد این شرایط وجود نداشت. من قبول دارم که در نیم فصل اول شرایط قهرمان شدن را داشتیم اما بعد از آنکه بازیکنان مان را از دست دادیم دست مان بسته شد. 

شما ببینید آرژانتین با آن عظمت وقتی مسی را ندارد چه اتفاقی می افتد و 2برصفر تن به شکست می دهد. پرسپولیس 7 بازیکن ملی دارد اما با جذب یک سروش رفیعی کلاس فوتبالی اش متفاوت می شود. آنها چند بازی کامیابی نیا را نداشتند و به خاطر همین یک بازیکن به مشکل خوردند. حالا حساب کنید ما 4 بازیکن + دو بازیکن دیگر را از دست دادیم. ما 4+2 بازیکن را از دست دادیم. /کاپ
ارسال نظرات
موضوعات روز