جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
باشگاه سپاهان تلاش های خود برای جذب رامین رضاییان را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۹
تیتر20 - باشگاه اصفهانی که زیر نظر کرانچار به دنبال تقویت هر چه بیشتر تیم خود برای فصل بعد است، می خواهد از شرایط پیش آمده در پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و یکی از بهترین دفاع راست های لیگ برتر را به خدمت بگیرد.
 
سپاهان که پیش از این هم با جذب جپاروف بعد از محرومیت استقلال نشان داده بود که خوب بلد است از آب گل آلود ماهی بگیرد، حالا بعد از جنجال بوجود آمده در پرسپولیس، اصلا بدش نمی آید تا رامین رضاییان را هم به ترکیب خود اضافه کند.
 
البته سپاهان در شرایطی به دنبال رضاییان است که گفته می شود باشگاه پرسپولیس و خود رضاییان به دنبال انتقال وی به یک باشگاه خارجی هستند و با توجه به پیشنهادات خوبی که معمولا از سوی لیگ های عربی می شود، امیدوارند که یک ترانسفر پردرآمد به لیگ های عربی داشته باشند.
 
البته مشکل دیگر پیش روی سپاهان این است که باشگاه پرسپولیس علاقه ای ندارد با فروش رضاییان به این تیم، یکی از رقبای بالقوه خود برای فصل بعد را تقویت کند. با این شرایط سپاهان کار دشواری برای جذب ستاره جنجالی پرسپولیس خواهد داشت./جام
 
ارسال نظرات
موضوعات روز