سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
رامین رضاییان و پدرش به بهانه روز پدر در ویژه نامه برنامه پدر در شبکه ورزش حاضر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳
قطعا به پرسپولیس برمی‌گردم/ به‌خاطر پرونده ژوزه به باشگاه کمک نقدی کردم

تیتر 20 -  رامین رضاییان میهمان شبکه ورزش بود. یاغی پرسپولیسی در شروع صحبت هایش می گوید: من هر چه دارم از پدر است. به خصوص در این روزهای سخت. او خیلی برای من زحمت کشیده است. 
 
پدر رامین رضاییان هم می گوید: خیلی آرزو داشتم رامین پرسپولیسی شود. من خودم ورزشکار بودم و در دومیدانی فعالیت می کردم. رامین از کوچکی با من دومیدانی می کرد. گاهی او پیش می افتاد و گاهی نیز رامین.. رامین صداقت دارد و او به خاطر صداقت پیشرفت کرده است. او خمیر مایه موفقیت دارد. از همه می خواهم رامین را با کسی مقایسه نکنند. 
 
رامین خاطره جالبی از پدرش تعریف می کند. او می گوید: قرار بود برای ملاقات با مادربزرگم به بیمارستانی در قائمشهر برویم. پدر قبول نکرد من را همراه خود ببرد. هر قدر گریه و زاری کردم فایده نداشت. با هم شطرنج بازی کردیم و من آن روز استثناء بازی را بردم اما باز هم قبول نکرد من را همراه خود ببرد. در نهایت رفتم توی صندوق عقب پیکان. یک آب همراه خود برداشتم تا خفته نشوم. راه افتادیم. یک جایی تو ترافیک بود و پدرم ترمز زد تا برود از مغازه چیزی بخرد. من در صندوق را باز کردم که دیدم پدرم دارد می آید به سمت ماشین. دوباره رفتم تو و صندوق را بستم. اما آنهایی که من را دیده بودند به پدرم گفتند. پدرم به سمت صندوق آمد و وقتی من را دید کتک زد. 
 
پدر رامین در این باره می گوید: ماشین را تازه خریده بودم. تصور می کردم آژیر ماشین خراب شده است. وقتی رامین را دیدم شوکه شدم. او را بوسیدم!
 
رامین این طور ادامه می دهد:دوست ندارم بگویم از بچگی پرسپولیسی بودم اما همیشه هدفم این بوده اگر برای تیمی بازی می کنم با همه توان باشد. همه تلاشم را کردم که در پرسپولیس بمانم اما این طور نشد. اینکه می گویند رامین حاشیه دارد به خاطر سوء استفاده دیگران از من است. من 8 سال در لیگ برتر بازی کردم و حاشیه ای نداشتم. صمد مرفاوی در گوش من زد اما من دست او را بوسیدم. من همه کار کردم تا برگردم اما نشد. در 8 بازی نیمکت نشین بودم اما حرفی نزدم. الان هم حرفی نمی زنم و سکوت می کنم. اگر پولی هم بابت رضایت نامه دادم برای کمک به پرسپولیس و کمک به حل پرونده ژوزه بود. من پرسپولس را به خاطر پول انتخاب نکردم.(مجری می گوید رامین برای جدایی از پرسپولیس یک میلیارد تومان از طلب فصل گذشته و این فصل را بخشید و مبلغی هم نقدی به تیم پرسپولیس داد) رامین این را تایید می کند. 
 
رامین در ادامه صحبت هایش گفت: من مدیون هواداران تیم پرسپولیس هستم. آنها این فصل خیلی من را شرمنده کردند. نمونه اش در بازی با صنعت نفت آبادان. آنها آن قدر من را تشویق کردندکه وقتی به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی به میدان رفتم فقط به این فکر بودم که  کاری برای تیم بکنم که ارسال کردم و طارمی روی پاس من به گل رسید. هواداران پرسپولیس بدانند هر موقع بخواهند دوباره برمی گردم و برای پرسپولیس از جان مایه می گذارم. 
 
پدر رامین هم خاطره ای از او تعریف می کند و می گوید: باغی در ساری داشتیم. از رامین خواستم زمین را شخم بزند و به ازای هر درختی که او هرس می کند 5 تومن به او می دهم. دیدم 70 - 80 نهالی که من کاشته بودم شخم زد و از جا در آورد. این کار رامین باعث شد باغ من خشک شود تا اینکه دوباره پارسال نهال هایی که کاشتیم رشد کرد. 
 
در ادامه و پس از آهنگی که خواننده برنامه اجراء کرد رامین رضاییان به گریه افتاد. به نظر می رسد این اشک رامین به خاطر جدایی از پرسپولیس بود. 
 
رامین در ادامه در مورد آینده خود گفت: به یک تیم خارجی می روم. دوستانم حتما به من کمک خواهند کرد. الان زود است در مورد آینده ام صحبت کنم. من در  یک ماه اخیر با اینکه در تیم ملی بودم خوب نخوابیدم. جا دارد از پیشکسوتان تیم تشکر کنم. از  آنها ممنونم. بدون اینکه به کسی زنگ بزنم از من حمایت کردند. علی پروین. بزرگ  و اسطوره تیم پرسپولیس. دست او را می فشارم و می بوسم. از آقای طاهری تشکر می کنم. خیلی دوست داشت من برگردم. از محمد پنجعلی. درخشان. پیوس. بهروز رهبری فرد. میناوند. ابوالقاسم پور. حبیب کاشانی و حسین هدایتی و... 
 
رامین در ادامه در مورد داستان پنالتی چیپش مقابل سپاهان می گوید: بازی سپاهان بعد از بازی دربی بود. ما بازی دربی را باختیم و هواداران به این خاطر ناراحت بودند. به مهدی طارمی گفتم بیا در بازی با سپاهان پنالتی را به شکلی که دیدید بزنیم تا هواداران باخت دربی را فراموش کنند. برانکو به ما تذکر داده بود که اگر موقعیت هدر برود باید تا آخر بازی ها برویم روی سکو. خب ما آن کار را کردیم. ما آن بازی را پیش بودیم. به مهدی هم گفتم باید زمانی این کار را انجام دهیم که بازی را پیش هستیم. چون ریسک است و نمی شود دل میلیون ها هوادار  را شکست. اصلا نیت مان توهین به سپاهان نبود. آن کار را کردیم و توپ گل شد. ما حتی در تمرین این کار را تکرار کردیم تا در جریان بازی به بهترین شکل پنالتی را بزنیم. توپ گل شد و هواداران باخت به دربی را فراموش کردند. آن خاطره تلخ را از بین بردیم. به محسن فروزان هم به این خاطر چیپ زدم که دل هواداران پرسپولیس را شکسته بود. محسن برای ما کری خوانده بود. به او چیپ زدم تا بگم فوتبال بالا  و پایین زیاد دارد. 
 
همچنین در ادامه پدر رامین یکی ازمهمترین آروزهایش را این چنین بیان کرد: دوست دارم رامین به پرسپولیس برگردد و جام قهرمانی را در آغوش بگیرد. 
 
رامین هم گفت: تلاش می کنم که این اتفاق رخ دهد. من حرف پدرم را گوش می کنم. به پرسپولیس برمی گردم و قهرمانی را جشن می گیرم. از علی اکبر طاهری تشکر می کنم. هم چنین از برانکو به خاطر زحماتی که برایم کشید./جام
ارسال نظرات
موضوعات روز