پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
با ترکیب نیرومندی، پختگی، کیفیت بالا و طراحی دقیق، پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت، یک تجربه منحصربفرد را به شما پیشنهاد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۹۵
معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

تیتر 20 -  وقتی در صندلیِ راحت ‌ پژو 2008 می‌نشینید، i-Cockpit پژو را در چهارچوبی شیشه‌ای می‌یابید. فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد.

همه عناصر به‌کاررفته، نشانه‌هایی از دقتی در خود دارند که در همه جزئیات به‌کاررفته است. از میزان آراستگی قسمت مسافران شگفت‌زده می‌شوید؛ تنظیمات دقیق آن، مواد اولیه را با حسی قوی نمایش می‌دهند که همه از منحصربه‌فردهای نوع خودشان در ماشین‌های SUV هستند.
 
طراحی پر شور و شوق

پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت یک حضور پرجرأت است. هم نوآورانه است و هم قدرتمند. خصوصیات خودروهای شاسی‌بلند را دارد و با قدرت و نیرومندی آراسته‌شده است. پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب به آن شکوه می‌بخشند. فناوری‌های متنوع موجود مانند ، اتصال‌های دیجیتال و امنیت، با حس شما ترکیب می‌شوند تا تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و مسحورکننده‌ای خلق کنند.
 
ماجراجوی جاده‌ها

پژو 2008 جدیدِ شاسی‌بلند، با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید. ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو 2008 جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب « قرمز  مات » جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است.
جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند.

پیمان پژو ۲۰۰۸ با شما

وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو 2008 هستند. موتور THP165 را هم باید به این قابلیت‌ها افزود که برای هر نوع استفاده‌ای طراحی‌شده‌اند و با آن به قدرت بالاتر در دور موتور پایین و کنترل بالای مصرف سوخت و تولید دی‌اکسیدکربن می‌رسید. همچنین با جعبه‌دنده شش سرعته AT6 III ، تعویض دنده‌های آن به سرعت ، راحتی و نرمی انجام می‌شود.

رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی باوقار و کیفیت بی‌کم‌وکاست، پیمان پژو با شما هستند و دلیل بخشی از احساسی که هر خودروی پژو برمی‌انگیزد. پژو 2008 جدید شاسی‌بلند که در میان شاسی‌بلندهای کوچک یا کامپکت منحصربه‌فرد است، تجسم این ارزش‌هاست. بگذارید توسط طراحی دقیق و قدرت این خودرو مسحور شوید.

* نمای ظاهری چشمگیر

- چراغ‌های پیشرفته مشکی کروم
- چراغ‌های عقب 3D LED با طراحی الهام گرفته شده از پنجه شیر
- اگزوز اسپرت
- گارد زیرین اسپرت جلو و عقب         

* فناوری TPH

- کسب عنوان موتور سال برای 8 سال پیاپی
- 163 اسب بخار در دور موتور 6000
- 240 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1400
- فناوری توربوشارژ TWIN SHIFT
- وزن کمتر برای چابکی بیشتر
- گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با فناوری QUICK SHIFT

* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT

- فرمان کوچک و اسپرت
- صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
- دوربین عقب

خودروکار
ارسال نظرات
موضوعات روز