جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
بی‌ام‌و برای اولین بار موفق به پشت سر گذاشتن مرسدس ازنظر فروش در بازار آمریکا شده است. با این حال فروش سالانه‌ی بی‌ام‌و همچنان از مرسدس کمتر است.
کد خبر: ۱۱۸۳۷
تیتر 20 - شرکت بی‌ام‌و در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار از رقیب آلمانی خود در بازار آمریکا پیشی گرفته است. فروش بی‌ام‌و نسبت به مرسدس بنز در ماه مارس ۲۰۱۷ بیشتر بوده است.

میزان فروش شاسی‌بلندهای X3 و X5 در ماه گذشته به ترتیب ۴۳ و ۳۵ درصد بیشتر شده و مجموع فروش بی‌ام‌و را به ۳۱ هزار و ۱۵ دستگاه رسانده است. مرسدس نسبت به رقیب مونیخی خود در ماه مارس، ۱۹۰۰ دستگاه خودروی کمتری به فروش رسانده است.

کاهش تقاضا برای خودروهای سواری منجر به افت فروش اکثر خودروسازها نسبت به پیش‌بینی‌های صورت گرفته شده است. با این حال بی‌ام‌و موفق به حفظ فروش خودروهای سری 3 و 5 خود در مقایسه با سال قبل شده است. این پیروزی در ماه مارس به بی‌ام‌و برای نزدیک شدن به مرسدس بنز در فروش سالانه کمک می‌کند. هرچند فروش سه‌ماهه این بی‌ام‌و از مرسدس هنوز ۷۵۰۰ دستگاه کمتر است.

«ب ام و» برای اولین بار از «بنز» سبقت گرفت!

فروش بی ام و در بازار آمریکا در ماه مارس 2017

برنارد کونت، مدیرعامل بی‌ام‌و در واحد آمریکای شمالی، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

خودروهای جدید سری 5 بی‌ام‌و به‌تازگی وارد بازار دشوار سدان‌ها شده‌اند، اما تقاضا برای آن‌ها بالا است. باوجود دو مدل دیگر از این خودروها، شانس موفقیت ما برای ماه‌های بعدی بیشتر می‌شود.

بی‌ام‌و برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ از مرسدس ازنظر فروش جهانی محصولات عقب افتاد. با این حال هارالد کروگر، مدیرعامل بی‌ام‌و، سعی دارد تا با رونمایی از ۴۰ خودروی جدید در طول دو سال آینده این عقب‌افتادگی را جبران کرده و تحولی بزرگ در تاریخ این شرکت ایجاد کند. میشل کربز، تحلیلگر بازار خودروی آمریکا می‌گوید:

خودروهای سدان بی‌ام‌و به نقطه‌ی ضعف این شرکت در بازار آمریکا تبدیل شده‌اند؛ زیرا آمریکایی‌ها بیشتر به دنبال خرید کراس‌اوور هستند. بی‌ام‌و دارای واحد تولید خودروهای اسپرت نیز است، اما این بخش نقطه‌ی قوت آن‌ها به‌حساب نمی‌آید.

مرسدس در سه‌ماهه‌ی اول امسال در بازار آمریکا ۷۹ هزار و ۱۴۱ دستگاه خودرو به فروش رسانده است. میزان فروش بی‌ام‌و در مدت‌زمان مشابه ۷۱ هزار و ۶۸۲ دستگاه بوده است. با این حال عقب‌افتادگی مرسدس در ماه مارس ناشی از ورود کوپه‌ی CLA به بازار با ۵۲ درصد افت فروش عنوان می‌شود.

فروش آئودی، زیرشاخه‌ی فولکس‌واگن، نیز در ماه مارس با ۱.۷ درصد رشد به ۱۸ هزار و ۷۰۵ دستگاه رسیده است. افزایش ۱۸ درصدی فروش شاسی‌بلند Q2 عامل این رشد عنوان شده است. لکسوس، زیرمجموعه‌ی لوکس تویوتا، هم با ۷.۵ درصد افت ناشی از کاهش ۲۸ درصدی فروش خودروهای سواری در این ماه، مواجه شده است./صبحانه
برچسب ها: ب ام و بنز آمریکا
ارسال نظرات
موضوعات روز