جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
گذشت زمان و مشخص شدن جزییات بیشتر از کیفیت، راحتی فروش و سایر اجزای موثر در خرید خودروهای چینی مونتاژ داخل، نشان داد خریداران ایرانی در این زمینه دچار وسواس بیشتری شده اند و به نظر می رسد روند تولید و فروش این نوع خودروها با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۶
تیتر 20 - بهمن ماه سال 1392 بود که شرکت سایپا با اشاره به اینکه مرحله نخست پیش فروش محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با نام S300 با استقبال گسترده مشتریان و علاقه مندان رو برو شده است، اعلام کرد این مرحله از پیش فروش خودرو S300، در همان ساعات اولیه، مورد استقبال گسترده قرار گرفت و خودروهای این مرحله به سرعت به فروش رسید.

خودروسازی سایپا همچنین افزوده بود که "به زودی دومین مرحله از پیش فروش این خودرو را آغاز خواهد کرد و پیش بینی می شود این مرحله نیز مورد توجه مشتریان قرار گیرد"

اما گذشت زمان و مشخص شدن جزییات بیشتر از کیفیت، راحتی فروش و سایر اجزای موثر در خرید خودروهای چینی مونتاژ داخل، نشان داد خریداران ایرانی در این زمینه دچار وسواس بیشتری شده اند و به نظر می رسد روند تولید و فروش این نوع خودروها با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است.

آخرین وضعیت مونتاژ خودروهای چینی در سایپا/ تولید «صفر» دستگاه برلیانس H200 و 62 آریو در اسفند!

بر اساس گزارش جدید معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا به مسئولان سازمان بورس که مبتنی بر اعلام آمار تولید و فروش این شرکت در اسفندماه سال 95 است، محورهای مربوط به تولید و عرضه خودروهای چینی مونتاژ این شرکت، نکات قابل توجهی را نشان می دهد.

بر اساس این آمار رسمی، تعداد خودروی برلیانس H200 تولید شده در شرکت سایپا طی اسفندماه، "صفر" دستگاه بوده است اما مجموعا در طول سال 95، بیش از 8700 دستگاه از این خودرو تولید شده و 9800 خودرو نیز در این مدت به فروش رسیده است. البته پارس خودرو نیز به عنوان مجموعه ای وابسته به سایپا، اقدام به مونتاژ خانواده برلیانس می کند که این آمار، ربطی به عملکرد شرکت اصلی سایپا یعنی جدول فوق ندارد.

همچنین تعداد خودروی آریو S300 تولید شده در شرکت سایپا طی اسفندماه سال قبل، عدد 62 دستگاه بوده است در حالی که مجموعا در سال 95، بیش از 3100 دستگاه از این خودرو تولید شده و 2800 دستگاه نیز به فروش رسیده است.

البته وضع خودروی چانگان در میان آمارهای دیگر، بهتر است و با تولید بیش از هزار دستگاه خودرو در اسفندماه، جمع تولیدات این خود در سال گذشته به بیش از 4700 دستگاه رسیده است. /صبحانه
ارسال نظرات
موضوعات روز