جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
باشگاه پرسپولیس هنوز در مورد ادامه همکاری با هافبک خلاق و تکنیکی تیمش در فصل آینده تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است.
کد خبر: ۱۱۸۹۴
تیتر 20 -  سرخپوشان تهرانی در نیم فصل، خرید بزرگ و پرطمطراقی به نام سروش رفیعی داشتند. ستاره وقت تراکتورسازی تبریز که به خاطر مدل خاص فوتبالش، طرفداران زیادی پیدا کرده و پای ثابت بهترین بازیکنان در هر هفته از لیگ بود.

حضور سروش در پرسپولیس به مثابه یک خرید جادویی تلقی می شد و بابت همین اتفاق، مدیران باشگاه در مصاحبه های خود می گفتند برنده بازار نقل و انتقالات زمستانی شده اند اما قرارداد این بازیکن با پرسپولیس تنها برای نیم فصل و با قیمت گزاف و باورنکردنی رقم خورد.

وقتی نیم فصل دوم آغاز شد، سروش رفیعی نشان داد خرید خوبی بوده زیرا در دو، سه بازی ابتدایی، عملکرد بی نظیری داشت و به شدت مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت اما به یکباره، این بازیکن دچار افت شدیدی شد. افتی که عبور از آن، کار ساده ای به نظر نمی رسید. حتی برانکو ایوانکویچ که برای حفظ سروش در ترکیب، پست بازی محسن مسلمان، ستاره خط میانی خود را تغییر داده بود نیز باور نمی کرد خرید پر سر و صدای نیم فصل تیمش، تا این حد از لحاظ فوتبال همه را ناامید کند.

از سوی دیگر، سروش رفیعی هرگز جواب درست و شفافی در مورد تمدیدقراردادش با باشگاه پرسپولیس به مدیران و اعضای کادرفنی این باشگاه نداد. آن قدر رفیعی در مورد تمدیدقرارداد، موضوع را به تعویق انداخت که حالا شایعه شده پرسپولیسی ها دیگر به اندازه کافی مشتاق داشتن این بازیکن در لیست خود برای فصل آینده نیستند.

شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه برانکو ایوانکویچ از باشگاه خواسته در صورتی که سروش رفیعی دلش با تیم نیست و می خواهد رقم بالایی برای تمدیدقرارداد ارائه کند، از لیست کنار گذاشته شود واحتمالا این شایعات به خاطر افت یکباره سروش به لحاظ فنی بوده است.

اگر این شایعه اتفاق بیفتد، آن وقت باید دید برانکو به جای سروش، چه بازیکنی را جانشینش خواهد کرد تا مثل این فصل، دست این مربی روی نیمکت خالی نباشد و در زمین نیز، به خواسته های فنی اش برسد./خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز