سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
يكي از بزرگترين مشكلات پرسپوليس در چند ساعت گذشته، ناتواني در جذب يك مدافع چپ مطمئن و توانا بوده؛ معضلي كه به شكل عجيبي در دوران مديران و مربيان مختلف هم حل نشد.
کد خبر: ۱۱۹۲۵
تیتر 20 - يكي از بزرگترين مشكلات پرسپوليس در چند ساعت گذشته، ناتواني در جذب يك مدافع چپ مطمئن و توانا بوده؛ معضلي كه به شكل عجيبي در دوران مديران و مربيان مختلف هم حل نشد. البته فصل گذشته پرسپوليسي‌ها به طور تصادفي محمد انصاري را كشف كردند و از او در اين پست نهايت استفاده را بردند، اما با انتقال اجباري حاجي به قلب خط دفاعي، در ليگ شانزدهم دوباره گرفتاري‌هاي مربوط به فقدان دفاع چپ شروع شد. پرسپوليسي‌ها حالا براي حل اين مشكل برنامه دارند و قصد كرده‌اند هر طور شده در طول تابستان اين نقيصه را رفع كنند. از سعيد آقايي، بازيكن فعلي تراكتورسازي به عنوان يكي از گزينه‌هاي مد نظر باشگاه ياد مي‌شود، اما تجربه نشان داده زياد هم نبايد از طرح اين اسم‌ها استقبال كرد. در طول چند سال گذشته اسامي بسيار زيادي براي حضور در سمت چپ خط دفاعي پرسپوليس مطرح شد، اما هيچكدام از آنها به اين تيم نيامدند؛ اتفاقي كه ممكن است براي سعيد آقايي هم رخ بدهد.
 
ضرغام اسماعيل

معمولا اول هر دوره نقل‌وانتقالات تابستاني و زمستاني اسم اين مدافع چپ عراقي براي حضور در پرسپوليس مطرح مي‌شود، اما در نهايت چنين انتقالي رخ نمي‌دهد! ضرغام در اين مدت بارها براي حضور در پرسپوليس چراغ سبز نشان داده. حتي تصاويري از او در حال نشان دادن عدد شش در عراق(!) منتشر شد، اما اسماعيل هرگز به عضويت پرسپوليس در نيامد.

سعد ناطق

مثل اينكه از حالا قرار است اين يكي عراقي جاي ضرغام را پر كند و مدام در كانون شايعات مربوط به پرسپوليسي شدن قرار بگيرد! سعد ناطق تجربه بازي در سه پست هافبك دفاعي، دفاع وسط و مدافع چپ را دارد. اين بازيكن تيم المپيك عراق، ظاهرا بين دو نيم‌فصل ليگ شانزدهم فاصله‌اي تا پرسپوليسي شدن نداشت، اما در نهايت تيم ايراني با مديران باشگاه نيروي هوايي عراق براي صدور رضايتنامه اين بازيكن به توافق نرسيدند. ناطق هم علاقه بسيار زيادي به حضور در پرسپوليس داشت. در طول روزهايي كه نام اين بازيكن مطرح بود، او پستي روي صفحه شخصي‌اش گذاشت و با ياد كردن از پرسپوليس به عنوان پرهوادارترين تيم آسيا براي پيوستن به جمع سرخپوشان ابراز اميدواري كرد، اما اين اتفاق رخ نداد.
 
مهرداد جماعتي

مدافع چپ فولاد خوزستان هم از جمله بازيكناني بوده كه در چند سال اخير كم و بيش مد نظر باشگاه پرسپوليس قرار داشته. جماعتي ابتداي ليگ پانزدهم فاصله بسيار كمي با حضور در پرسپوليس داشت و ظاهرا مذاكرات موفقي را هم با اين تيم پشت سر گذاشته بود، اما در نهايت در فولاد باقي ماند و در دو فصل اخير با توجه به مصدوميت و ساير مسايل به ندرت براي اين تيم بازي كرده است.
 
احسان حاج‌صفي

ستاره سپاهان نيز از آن دسته بازيكناني است كه هميشه در موردش گفته‌اند يك روز پرسپوليسي خواهد شد. برخي شايعات از علاقه قلبي احسان به پرسپوليس حكايت دارد، اما او هرگز اين مساله را تاييد نكرده. تا به حال چند نوبت تلاش پرسپوليس و اخيرا استقلال براي جذب حاج‌صفي به بن‌بست رسيده و در كل بعيد هم به نظر مي‌رسد اين بازيكن در ايران براي تيمي غير از سپاهان توپ بزند.

شايان مصلح

پديده سپيدرود رشت را كمتر كسي در فوتبال ايران مي‌شناخت، اما پرسپوليسي‌ها در طول نقل‌وانتقالات زمستاني بدجوري اسم او را سر زبان‌ها انداختند. نهايتا در شرايطي كه حضور مصلح در پرسپوليس «قطعي» به نظر مي‌رسد، باشگاه رشتي رضايتنامه اين بازيكن را صادر نكرد تا او همچنان در سپيدرود باقي بماند.

سعيد آقايي

حالا هم نوبت به دفاع چپ تراكتور رسيده؛ بازيكني كه از قضا مي‌گويند كم هم حاشيه ندارد! قرارداد آقايي با تراكتور در پايان فصل تمام مي‌شود، اما مي‌گويند او هنوز يك فصل ديگر با گسترش قرارداد دارد و پرسپوليسي‌ها اگر خواهان جذب وي هستند بايد با ديگر تيم تبريزي به توافق برسند. اگر اين شايعه صحت داشته باشد بعيد به نظر مي‌رسد آقايي هم فصل آينده سرخپوش شود!/جام
ارسال نظرات
موضوعات روز